خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آزمایشگاه‌فنی ومکانیک خاک تهران:

ضرورت ورود آزمایشگاه‌های خصوصی به پروژه‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۱۵۶

در حال حاضر ساختمان های پنج طبقه می توانند با پرداخت پنج میلیون تومان کنترل کیفیت را از کنترل کیفیت ساختمان اطمینان پیدا کند.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران با اشاره به ضرورت ورود آزمایشگاههای فنی مورد تایید وزارت راه وشهرسازی به پروژه های عمرانی گفت: در حال حاضر ساختمان های پنج طبقه می توانند با پرداخت پنج میلیون تومان کنترل کیفیت را از کنترل کیفیت ساختمان اطمینان پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ احمد نوعی قالیباف با بیان ا ینکه اگر قانونی تصویب شود که تمام آزمایشگاههای خصوصی با تایید صلاحیت آزمایشگاه خاک وزارت راه و شهرسازی فعال شوند بسیاری از مشکلات حل می شود اظهار کرد: تمام ساخت وسازها اعم از شهری و غیر شهری باید شناسنامه های فنی داشته باشد .

وی ادامه داد: قطعا اگر این مستندات الزامی شود کنترل کیفیت پروژه ها هم افزایش می یابد گفت کنترل کیفی مقوله ی است که آنطور که باید نقش آن در پروژه های عمرانی مطرح نشده است.

وی با اشاره به ورود مورد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران به پروژه های مسکن مهر گفت: آزمایشگاه برای کنترل کیفی پروژه مسکن مهر در چند سایت دعوت شد اما پروژه تهرانسر را به طور کامل ورود کرد و تمام این پروژه توسط آزمایشگاه کنترل کیفیت شده است.

قالیباف با اشاره به خرابی آسفالت جاده ها گفت: بخش زیادی از این خرابی آسفالت مربوط به اجرای نادرست زیر سازی در جاده هاست.

وی با اشاره به پروژه هایی که آزمایشگاه به آن ورود کرده است اشاره کرد: پروژه آزاد راه  تهران – شمال ، مترو تهران، فرودگاه امام، برج های دوقلو مخابرات ، مسکن ویژه تهرانسر وسد ممرود از جمله پروژه هایی استکه آزمایشگاه به آن ورود کرده و کنترل کیفیت انها را برعهده دارد.

وی ادامه داد: برای کنترل کیفیت هر ساختمان 5 طبقه و داخل شهر تخفیف هایی را در تعرفه ها در نظر گرفته ایم به طوری که مالکان می توانند با پرداخت 5 میلیون تومان کنترل کیفیت را به آزمایشگاه فنی و مکانیک وزارت راه و شهرسازی استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز