خبرگزاری کار ایران

فرامرز اکبری در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم زلزله‌زده از نظر روحی شرایط نامساعدی دارند/ نیاز ضروری به چادر و وسایل گرمایشی

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۴۳

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هنوز آب آشامیدنی این شهرستان قطع است، بر نیاز ضروری زلزله‌زدگان به چادر و وسایل گرمایشی تاکید کرد.

فرامرز اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: با تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروهای امدادی، آب‌شرب این شهرستان هنوز قطع است و از این نظر زلزله‌زدگان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

وی ادامه داد: با فرا رسیدن شب و سردی هوا زلزله‌زدگان بیش از هر چیزی به وسایل گرمایشی از جمله پتو و چادرهای اضطراری دارند که امیدواریم این وسایل هرچه سریع تر در اختیار مردم قرار بگیرد.

اکبری با بیان اینکه مردم هنوز از نظر روحی در شرایط نامساعدی قرار دارند و نگران پس لرزه‌های این زلزله هستند اظهار داشت: این نگرانی باعث شده مردم با حداقل امکانات به کوچه و خیابان بیایند و در خودرو و در کنار خیابان اسکان پیدا کنند.امیدواریم با کمک های امدادی بتوانیم شرایط اسکان بهتری فراهم کنیم.

وی در خصوص لوازم مورد نیاز ضروری حادثه دیدگان زلزله اظهار داشت: علاوه بر غذا و دارو حادثه دیدگان این زلزله با توجه به سرمای هوا به شش هزار تخته پتو و چادرهای اسکان اضطراری نیاز دارند که امیدواریم این اقلام هر چه سریعتر به محل‌های حادثه ارسال شود.

وی با بیان اینکه روند امدادرسانی و ارسال مایحتاج برای زلزله زدگان به کندی صورت می‌گیرد، اظهار داشت:با توجه به وسعت و گستردگی ابعاد حادثه انتظار داریم تا امدادرسانی ها سرعت بیشتری به خود بگیرد تا بتوانیم درکمترین زمان به حادثه دیدگان کمک کنیم.

قصرشیرین یکی از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه است که جمعیتی بالغ بر 23 هزار نفر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز