خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج:

حضور زنان در شوراها یک غنیمت است/ زنان می خواهند ثابت کنند در پارلمان محلی نقش شان کمتر از مردان نیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۶۱

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق حق زنان بر شهر، حضور زنان فهیم، آگاه ، توانمند و خودباور در شورای شهر و روستا غنیمت است.

" طیبه نظری " در گفت و گو با ایلنا در یاسوج، تاکید کرد که شاهد انتخاباتی پرشور در اردیبهشت ماه جاری خواهیم بود و حضور زنان در آن گسترده است.

وی گفت: زنان همواره در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته و بدون شک این حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج نسبت به گذشته چشمگیرتر خواهد بود. 

نظری افزود: بانوان نقش بسزایی در جامعه و محیط اجتماعی دارند و هر کجا را نگاه کنیم می بینیم که بانوان در همه عرصه ها حضور دارند و دوشادوش مردان حرکت می کنند. 

این نامزد انتخاباتی شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمان جنگ زنان با حضور باصلابت خود در پشت جبهه ها نقش  بسزایی در هشت دفاع مقدس از خود نشان دادند, خاطرنشان کرد:  امروز آنان با عنوان مادر یا همسر شهید راهنمای مسئولان و جوانان امروز که جنگ را ندیده اند هستند.

 نظری گفت: کشور ما زنان شجاع و دلیر و در عرصه مدیریت مدیران لایق ، متخصص و متعهدی دارد.

 وی افزود: توانمندی بانوان درعرصه های مختلف و ارائه خدمات بهتر هم در زندگی شخصی و هم در عرصه اجتماعی قابل تقدیر است.

این نامزد انتخاباتی شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دین مبین اسلام اهمیت زیادی برای جایگاه زنان و بانوان قائل است, اظهارداشت: بر همین اساس مسئولیت سنگین پرورش نسل آینده به دوش مادران است.

نظری گفت: امروزه زنان و بانوان حرف های زیادی در عرصه های مختلف داشته و حضور بسزایی در جامعه دارند و در زمینه های مختلف پیشرفت زیادی کرده اند که سبب سر بلندی این کشور شده است.

 وی افزود: در سال های اخیر شاهد حضور پررنگ زنان در عرصه انتخابات شورای شهر و روستا هستیم.

این فعال فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان همان گونه که در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور گسترده ای داشته اند در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حضور پررنگی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

نظری با بیان اینکه در این شرایط که شوراهای اسلامی شهر و روستا چندین دوره آزمون و خطا را تجربه کرده اند و به سن بلوغ و پختگی خود پا گذاشته اند، ادامه داد: از یک سو زنان فهیم و آگاه و توانمند و خودباور فرصت را غنیمت شمرده و در انتخابات شورای اسلامی شهر زیبای یاسوج  شرکت کرده اند و از سویی دیگر بر مردان فهیم ، آگاه ، متعهد ، قائل و معتقد به عدالت جنسیتی است که اعتماد کنند به  زنانی که آمادگی ورود به عرصه  شورای اسلامی شهر و روستا را دارند.

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان دیارم یاسوج جهت اثبات خود در عرصه های مختلف و با درک کردن نیازها و خواسته های خود و بروز توانمندی بانوان در عرصه های مدیریت اعم از سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی, اقتصادی ، خدماتی و رفاهی با احساس تکلیف وارد میدان می شوند. 

نظری گفت: زنان در راستای تحقق اصل یکصدم قانون اساسی که همان فلسفه وجودی شوراها است ضرورت حضور خود را درک کرده و می خواهند اثبات کنند که در پارلمان محلی نقش آفرینی آنها کمتر از مردان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز