خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر رشت مطرح کرد:

هدف اصلی جشنواره رویش برندسازی شهر رشت در سطح ملی و بین‌المللی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۰۵۶

شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه خلاقیت هندسی پذیر نیست، افزود: نگاه مجموعه مدیریت شهرداری رشت در خصوص برگزاری جشنواره رویش در رشت آشنائی و شناخت شهروندان با ایده خوب و خلاقیت مثبت است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمدعلی ثابت قدم در نشست هم اندیشی با اشاره به تاکید بر ضرورت ارتباطات بین المللی موجود در راستای تبادلات فرهنگی اذعان داشت: شهرداری رشت با تکیه بر رویکرد محله محوری اقدام به برقراری رویکردهای ارتباطی از طریق دو رکن رسانه و کارکرد مدیریت شهری نمود.

شهردار رشت با اشاره به فعالیت سرای محلات رشت اذعان داشت: شهروند با آموزش حقوق شهروندی مجاب به برقراری مشارکت اجتماعی خواهد شد.

 وی با تاکید بر راه اندازی مرکز خلاقیت در شهر رشت افزود: امروز مرکز خلاقیت شهرداری رشت که برگرفته از سازمان بین الملی یونسکو است ایده های مبتنی بر نگاه خلاقانه شهروندان را گرفته و از آنها در راستای توسعه شهر گام بر می‌دارد.

ثابت قدم با بیان اینکه خلاقیت هندسی پذیر نیست یادآور شد: نگاه مجموعه مدیریت شهرداری رشت در خصوص برگزاری جشنواره رویش در رشت آشنائی شهروندان و شناخت شهروندان با ایده خوب و خلاقیت مثبت است.

شهردار رشت تصریح کرد: شهری که می‌خواهد مشارکت معنادار داشته باشد باید دارای شهروندانی خلاق و ایده پرداز باشد.

 وی از آمادگی شهر رشت برای برگزاری جشنواره رویش در سال آتی خبرداد و اذعان داشت: نگاه شهرداری رشت در راستای جشنواره رویش، اخذ ایده از کف خیابان و ارائه آن به دانشجویان و نخبگان جهت پرورندان ایده است، لذا امید است با برگزاری جشنواره ها در شهر رشت به دید کلان جغرافیای در عرصه مشارکت اجتماعی دست یافت.

 ثابت قدم هفته پژوهش را بهترین زمان برگزاری این جشنواره خواند و گفت : هدف اصلی در برگزاری جشنواره رویش در شهر رشت برند سازی این شهر در سطح ملی و بین المللی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نقش موثر دانشجویان در حماسه های ملی و تاریخی تصریح کرد: دانسجویان ایران در همه ادوار تاریخ بسیار خوش درخشیدند و ایران دارای نخبگان به نامی در عرصه بین المللی است.

فاطمه شیرزاد با اشاره به جایگاه ویژه ایران در خاورمیانه خاطرنشان کرد: جشنواره ملی رویش در پرورش خلاقیت و ایجاد مراکز متعدد کارآفرینی نقش موثری دارد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت اذعان داشت : مجموعه مدیریت شهری شهر رشت به عنوان یک مرکز صاحب نظر کمک بسیار زیادی می‌تواند در برگزاری این جشنواره داشته باشد.

فاطمه شیرزاد با اشاره به استقبال مجموعه مدیربت شهری در پذیرش ایده‌های خلاق اذعان داشت : چندی پیش حوزه مدیریت شهری شهر رشت با سیاست گذاری های شورا که نقش زیادی در توسعه و بالندگی شهر دارند اقدام به برگزاری همایش و استارتاپ گلدان‌های ترافیکی کردند که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شد. در این راستا دو ایده مورد تقدیر و مابقی نیز در سایر حوزه ها به کار گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که آینده کشورمان به دست دانشجویان امروز رقم خواهد خورد باید زمینه را به گونه ای فراهم کرد تا دانشجویان ضمن داشتن بصیرت سیاسی و با ارائه ایده های نو علاوه بر توسعه شهر و جامعه ، نسبت به شغل و تامین معیشت خود اطمینان حاصل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز