خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شهرداری لامرد

شهر لامرد در استقبال از جانباختگان حادثه منا سیاه پوش شد

سلمان علینژاد از سیاه پوش شدن مسیر تشییع جانباختگان لامرد در حادثه منا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، مسئول روابط عمومی شهرداری لامرد ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه منا ، گفت: شهرداری لامرد با سیاه پوش کردن مسیر تشییع و نصب بنر ، غم و اندوه مردم شهرستان را به تصویر کشیده است و مسئولیت پذیرایی روز تشییع را برعهده گرفته است.

وی افزود: شهرداری به عنوان عضو ستاد استقبال و پیگیری امور مربوط به جانباختگان لامرد در حادثه منا بوده که در تمامی جلسات ستاد حضور داشته است و  مراسم عمومی ترحیم جانباختگان امروز بعدازظهر در شهر لامرد برگزار می‌شود.

علینژاد از سفر آموزشی شهردار لامرد به مالزی خبرداد و گفت: هرساله طی ابلاغی از سوی وزارت کشور به استانداری و دفتر امور شهری درخصوص سفر آموزشی شهرداران اعلام می شود و جزئیات و برنامه ها توسط استانداری مشخص می‌شود که هماهنگی این سفر را سازمان همیاری شهرداریها به عنوان مجری در امسال برعهده دارد.

وی با تاکید براینکه شغل شهرداران مانند کارمندان سایر ادارات نیست و نیازمند آموزش و کسب اطلاعات بیشتری در حوزه شهری است ، بیان کرد: شهرداری‌ها ردیف بودجه‌ای تحت عنوان آموزش دارند و باید از آن استفاده کنند و پس از ابلاغ از سوی استانداری و سازمان همیاری شهرداریها، شهردار لامرد هم به همراه سایر شهرداری ها متقاضی شرکت در این دوره آموزشی بود.

مسئول روابط عمومی شهرداری لامرد ، اضافه کرد و گفت: تعداد 65 شهردار از استان فارس در دو مرحله برای شرکت در این دوره آموزشی اعزام می‌شوند و طبق برنامه شهرداران لامرد ، علامرودشت و اهل به همراه کارشناسان دفتر امور شهری در اولین گروه که 26 نفر هستند به کشور مالزی اعزام شده‌اند.

علینژاد در پاسخ به اینکه آیا در مدت غیاب شهردار کار ارباب رجوع انجام می شود، افزود: آقای شبانی نژاد در تاریخ هفتم مهر طی نامه‌ای رسمی مرخصی خود را از تاریخ 8 الی 16 مهر به رئیس شورا و رونوشت آن به فرمانداری، مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری و همچنین معاونین خود در شهرداری لامرد اطلاع داده است و در غیاب ایشان، امور مربوط به شهروندان توسط معاونین و کارکنان به طور کامل انجام می‌شود.

این کارشناس روابط عمومی در پایان سخنان خود گفت: شهرداران در این سفر آموزشی از پروژه های عمرانی و کارخانه های تولید مبلمان شهری ، قیر و... بازدید خواهند کرد و همچنین با شرکت در سمینارها به آنان مدرک بین المللی اهدا می‌شود که در پایان سفر می بایست گزارشی را بصورت مکتوب به استانداری تحویل دهند.

کد خبر : ۳۱۰۴۶۳