خبرگزاری کار ایران

معتادان خیابانی لرستان در طول سال جمع‌آوری می‌شوند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: معتادان خیابانی لرستان در طول سال جمع‌آوری وتحویل کمپ‌های ترک اعتیاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، غلامرضا آقامیرزایی  در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان با تاکید بر جمع‌آوری معتادان خیابانی در همه ایام سال اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، تمام کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد تا 15 روز آینده پلمپ می‌شوند، ضمن اینکه مجوزهای لازم برای ایجاد کمپ مجاز در شهرستان‌های فاقد مرکز ترک اعتیاد صادر شده است.

وی با اشاره هفته مبارزه با مواد مخدر از پنجم تا دوازدهم تیرماه خاطرنشان کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن برگزاری مسابقه همگانی در بعد از افطار، نمایشگاه‌های سیاری نیز در بحث مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های بروجرد، دورود و الیگودرز داریم.

آقامیرزایی افزود: در هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های ویژه‌ای در خرم‌آباد خواهیم داشت و کنسرت‌های ویژه محلی در شهرستان‌های خرم‌آباد و پلدختر برگزار می‌شود و علاوه بر آن از بهبود یافتگان و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر در همایشی تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: یکی از برنامه‌های ما در هفته مبارزه با مواد مخدر تجلیل از خانواده شهدا است و از 10 نفر از فعالان مبارزه با مواد به صورت ویژه تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر : ۲۸۵۳۵۲