خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد:

6 هکتار از مزارع کشاورزی "بن مزرعه" در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۰۲

فرمانده انتظامی دوره چگنی لرستان گفت: شش هکتار مزارع کشاورزی روستای "بن مزرعه" این شهرستان دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدی چراغ، افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر یک فقره آتش‌سوزی در روستای "بن مزرعه" دوره چگنی، مأموران این فرماندهی بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی دوره چگنی عنوان کرد: با تلاش مأموران و نیروهای امدادی حریق مهار و مشخص شد شش هکتار از مزارع کشت جو مربوط به دو کشاورز به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده است.

وی بیان کرد: علت وقوع آتش‌سوزی در دست بررسی است.

وقوع انواع جرائم در بروجرد ۳۰ درصد کاهش یافت‌

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: انواع جرائم طی ۲۰ روز گذشته در بروجرد ۳۰ درصد کاهش یافت.

سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت:  انواع جرائم طی 20 روز گذشته در این شهرستان کاهشی 30 درصدی یافت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی این شهرستان، آمار انواع جرائم در بروجرد کاهش چشم‌گیری داشته است.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: در بررسی به‌عمل‌آمده آمار کاهش انواع جرائم حوزه استحفاظی این فرماندهی در 20 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 30 درصدی داشته است.

انهدام باند 4 نفره سرقت منزل در دلفان

سرهنگ علی نجات کرمی اظهار داشت: اعضای چهارنفره باند سارق دستگیر و سه فقره سرقت منزل در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 دلفان در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه مشابه، تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی دلفان عنوان کرد: مأموران با پیگیری‌های متعدد و با استفاده از منابع اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری یک باند چهارنفره سرقت منزل که در منزلی به‌صورت تیمی سکونت داشته، شدند.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده، متهمان به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند. پرونده به همراه چهار سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

توقیف 4 دستگاه خودرو با 90 میلیون ریال خلافی

سرهنگ هدایت الله حسنوند، فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: چهار دستگاه خودرو متخلف درنتیجه اجرای طرح برخورد با خودروهای با تخلف بالایی 10 میلیون ریال توقیف شد.

وی افزود: در هفته گذشته با تشدید اقدامات کنترلی چهار دستگاه خودروی سواری با خلافی بیش از یک‌میلیون تومان با دستور قضائی شناسایی و از ادامه تردد آن‌ها در سطح معابر درون‌شهری جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره به نتیجه اجرای طرح‌های مربوطه عنوان کرد: عوامل راهنمایی و رانندگی این شهرستان باهدف اجرای قانون و برقراری نظم در سطح معابر برای عموم شهروندان، طرح شناسایی و توقیف خودروهای با تخلف بالای 10 میلیون ریال اجرا شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ضمن پوشش دادن مناطق حاشیه‌ای موفق به شناسایی و توقیف چهار دستگاه خودرو با مجموع خلافی بیش از 90 میلیون ریال و انتقال آن‌ها به پارکینگ شدند.

حسنوند تصریح کرد: یک دستگاه پاژیرو که علاوه بر نصب پلاک پیکان اقدام به تردد در سطح شهرستان کرده بود از خودروهای توقیفی بوده که خودرو مذکور دارای مبلغ 24 میلیون ریال خلافی است

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز