خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

ایجاد 200 هزار شغل در 5 سال، نرخ بیکاری مازندران را به 8 درصد کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۸۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برای رسیدن به نرخ بیکاری حدود 8 درصد در استان باید 200 هزار اشتغال در ظرف 5 سال باید برنامه‌ریزی شود.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی پیش از ظهر امروز، در اولین جلسه کارگروه اشتغال مازندران با بیان اینکه اشتغال یک بحث مهم و چالشی در کشور است، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت نسبت به ایجاد اشتغال در سال جاری رویکرد سیستم فرابخشی برای رشد اقتصادی و مدیریت استان‌ها ضروری است.

وی با اشاره به تحقق نرخ بیکاری به 8 درصد در استان گفت: باید به مدت 5 سال برای 200 هزار نفر اشتغال ایجاد شود.

بابایی کارنامی، به بیمه‌شدگان مازندران اشاره و تصریح کرد: کل بیمه شدگان اجباری 166 هزار و 320 نفر تا سال 92 بوده و در سال گذشته به 390 هزار و 127 نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در سال جاری باید در جذب نیرو ،شیوه جذب و آمار نیروها را به استانداری ارائه دهند.

بابایی کارنامی، به نرخ بیکاری اشاره کرد و افزود: با توجه به 150 هزار فارغ التحصیل بیکار دراستان، پیش‌بینی شده که ظرف 5 سال برای  250 هزار نفر ایجاد اشتغال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز