خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

اتوماسیون شهری زنجان در راستای شهر الکترونیک راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۸۹

شهردار نجان با اشاره به اجرای مطلوب پروژه های شهری زنجان گفت: در سالجاری پروژه ها مهمی در دست اقدام در شهر زنجان بوده است.

زنجان ـ ایلنا: شهردار زنجان گفت: دغدغه اصلی مردم زنجان اجرای هرچه سریعتر تقاطح غیر همسطح سید الشهداء و طرح بزرگ سبزه میدان است که در مراحل اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان حبیب ملایی یگانه درمراسم آیین معارفه شهردار زنجان گفت: تقاطع غیر همسطح سید الشهدا دارای پیشرفت 40درصدی وطرح بزرگ سبزه میدان نیز تا پایان سالجاری با تملکات کل اماکن در بستر اجرایی این طرح اجرایی می شود.

یگانه با بیان اینکه امسال حرکت خوبی در بحث آسفالت ریزی شده است افزود: هدفگذاری در این زمینه برای سال آینده 170تن آسفالت برای شهر زنجان است.

وی در ادامه بازگشایی خیابان زینبیه غربی وشرقی، طرح تملک بلوار ولایت وساماندهی زنجانرود را جزو طرحهای الویت دار 6 ماهه نخست سال آینده برشمرد وتصریح کرد: تمامی اعتبارات در زمینه عمران شهری جذب شده است.

شهردار زنجان با اشاره به عرصه های فراموش شده در زنجان گفت:‌عرصه های فرهنگی و، ورزشی از جمله این اقدامات در ماههای اخیر بوده است که دوباره در حال احیاء است.
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت:برنامه های که در این زمینه برگزار شده به لحاظ نرم افزاری دارای تاثیر مهم در سطح جامعه بوده است.

یگانه در زمینه اجرای اتوماسیون شهری زنجان گفت:‌در آینده نزدیک شاهد براه اندازی اتوماسیون شهری در منطقه 2شهرداری خواهیم بود که اجرای این طرح در راستای ایجاد شهر الکترونیک خواهد بود که با اجرای این طرح زمینه لازم برای ایجاد شهر الکترونیک فراهم می شود و موجب گسترش و توسعه خدمات شهری به شهروندان را شاهد خواهیم بود.

.
وی توسعه فضای سبز را نیز جزو هدفگذاری سال آینده برشمرد وافزود: با همدلی کلیه مسئولین ومردم خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه می شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه بستر خدمات به شهروندان فراهم است گفت: ورود به اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری ومشارکت خصوصی را می طلبد و برای تحقق اهداف شهرداری می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد.

یگانه در ادامه با بیان اینکه 4میلیارد از مطالبات شهرداری با تشکیل ستاد ویژه وصول شده است افزود: این مبلغ به منابع مالی شهرداری اضافه شده است.

وی در این زمینه سال‌آینده را برای شهر زنجان سالی متفاوت برشمرد واضافه کرد: شهرداری ومسئولین خودرا برای حرکت جهشی برای خدمات رسانی شهری آماده کنند.

شهردارز زنجان در پایان با اشاره به تامین منابع مالی وانسانی ورفع مشکلات ترافیکی را در زنجان مهم عنوان کرد وگفت: در زنجان شاهد شهر مدرن توام با رعایت اصول معماری اسلامی وخلاق خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز