خبرگزاری کار ایران

سردار غیب‌پرور اعلام کرد:

باید 45 روز تا 2ماه برای مردم زلزله‌زده سرپناهی ساخته شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۸۴

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید بین 45 روز تا 2 ماه همه کمک کنیم تا مردم داغدار و صدمه‌دیده با توجه به سرمایی که از همین الان نیز شروع شده سرپناهی روی سرشان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در جلسه فرماندهان بسیج کرمانشاه برای امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده گفت: در این حادثه که برای مردم کشورمان در منطقه کرمانشاه اتفاق افتاد همه باید کمک کنیم. حیات انقلاب و استمرار آن در گروی مردم‌یاری و مردم‌داری است.

 او با بیان اینکه نیروهای بسیج و سپاه در این حادثه امتحان خود را پس‌داده‌اند توضیح داد: همه ما قرار است کمک کنیم همانطور که از روز اول همه مردم در این حادثه کمک کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به کمک‌رسانی در این منطقه گفت: امدادرسانی در این منطقه در دو بخش انجام می‌شود. یک بخش که کوتاه مدت است و باید ظرف مدت یک هفته تا ده روز کارهای اورژانسی از جمله توزیع چادر انجام شود و امیدواریم تا فردا صبح چادرها بین همه زلزله‌زدگان توزیع شود.

 سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج در چند نقطه از امروز شروع به طبخ و توزیع غذای گرم کردند.

 او با اشاره به بخش دیگر خدمات‌رسانی در این منطقه گفت: باید بین 45 روز تا 2 ماه همه کمک کنیم تا مردم داغدار و صدمه‌دیده با توجه به سرمایی که از همین الان نیز شروع شده سرپناهی روی سرشان داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز