خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

اعتبارات مقاوم‌سازی و تجهیز مساجد تهران افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۶۴

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از افزایش بودجه مساجد شهر در دو بخش مقاوم سازی سازه و تجهیز خبر داد و با اشاره به اینکه شهر تهران با کمبود جدی مسجد در سطح شهر مواجه است، گفت: شهرداری تهران خود را متعهد به ساخت و یا کمک در ساخت مساجد خصوصا در مناطقی که کمبود در آنها وجود دارد، می داند.

به گزارش ایلنا، ناصر امانی گفت: شهرداری تهران در راستای ساخت مساجد در مناطق محروم، زمین هایی را برای ساخت مسجد در اختیار مردم قرار داده و تعهد داده است در احداث مسجد به این مناطق و محلات شهر تهران کمک کند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در سال 95، شهرداری تهران موفق به ساخت 25 باب مسجد شده است، افزود: متاسفانه در بودجه سال آینده و به دلیل کاهش درآمدها، شهرداری در حوزه ساخت مساجد نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش اعتبار خواهد داشت ولی در حوزه تجهیز و مقاوم سازی مساجد موجود شهر افزایش اعتبار در بودجه سال 96 پیش بینی شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران خاطر نشان کرد: موضوع ایمنی برخی مساجد در سطح شهر تهران محل نگرانی مدیریت شهری است و در صورت بروز هر حادثه ای ممکن است، سازه آسیب جدی ببیند و این بدان معنا است که ممکن است به نمازگزاران و مردم آسیب برسد و تغییر این وضعیت در اولویت مدیریت شهری است.

معاون شهردار تهران با اشاره به حادثه تلخ مسجد ارگ اظهار کرد: یادآوری این حادثه تلخ سبب می شود تا  مدیریت شهری در راستای ایمن سازی و مقاوم سازی سازه های برخی مساجد شهر تهران مصر باشد و در حد امکان اقدام نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز