خبرگزاری کار ایران

شهردار دوگنبدان در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

صادرشدن‌حواله بیش از چهارهزارتن قیر رایگان برای آسفالت معابر دوگنبدان

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۸۷

شهردار دوگنبدان در کهگیلویه و بویراحمد از صادرشدن مجوز حواله بیش از چهار هزار تن قیر رایگان برای شهرداری این شهر خبرداد.

" اردلان زینل زاده " به ایلنا در گچساران گفت: با این میزان قیر می‌توان بیش از ۹۰ درصد از معابر خاکی این شهر را آسفالت کرد.

وی مهمترین اولویت های شهرداری دوگنبدان در سال آینده برای آسفالت محلات و خیابان ها را مربوط به بلوار چهار راه گلستان تا شهرک هدایت، رینگ جنوبی، بلوار شمالی تا کوی فرهنگیان عنوان کرد.

شهردار دوگنبدان در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون زیر سازی شهرک‌های جهاد، لاله و گلستان با اعتباری بیش  از سه میلیارد ریال در دست اجرا است.

زینل‌زاده همچنین از خرید ۲ هزارتن آسفالت برای آسفالت معابر شهردوگنبدان خبرداد و اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع معادل ۷۰ درصد از معابر خاکی این شهر آسفالت شد.

وی گفت: رفع مشکلات زیرسازی و فرسودگی و آسفالت نمودن بخش عمده‌ای از معابر شهر در اولویت شهرداری دوگنبدان در سال ۹۵ است.

شهردار دوگنبدان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای بیش از نقاط دیگر دردستور کارآسفالت شهری است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر دوگنبدان دارای جمعیتی حدود 90 هزار نفر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز