خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۰۴۰

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌و پرورش با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند از افزایش هزینه‌ها خبر داد و گفت: کلاس‌های گروه (ج) نیز حذف شده است.

به گزارش ایلنا، عباسعلی باقری در خصوص اسکان نوروزی فرهنگیان با اشاره به این مطلب که وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، گفت: از آن جا که سیستم گردشگری کشور به علت حجم بالای مسافران نمی تواند  به ویژه در کلان شهرهایی مانند مشهد، اصفهان و شیراز پاسخگوی باشد، آموزش و پرورش در امر اسکان نوروزی  حضور پیدا می کند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپروش تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند ۹۵ شروع می‌شود که ۲۰ درصد ظرفیت به ثبت نام اینترنتی اختصاص دارد و اسکان نیز از روز ۲۹ اسفند آغاز خواهد شد.

وی درخصوص هزینه‌های اسکان افزود: امسال بین ۱۰ تا ۱۲ درصد هزینه اسکان افزایش یافته است، همچنین کلاس‌های سطح سوم (ج) حذف شده و ۸۰ درصد کلاس‌ها مربوط به گروه (الف) و ۲۰ درصد گروه (ب) خواهد بود، در حالی که  سال گذشته کلاس‌های گروه (الف) ۳۰ درصد و گروه (ب) ۵۰ درصد بود.

باقری ادامه داد:  ۲۹ میلیارد تومان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته شده است که ۶ برابر سال گذشته می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز