خبرگزاری کار ایران

گزارش خبری ایلنا؛

انتقاد امام جمعه الیگودرز از اهدای شکار به مسئولان/ محیط‌زیست تکذیب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۰۶۸

درحالیکه امام جمعه الیگودرز عنوان می‌کند که مسئولان محیط زیست به مسئولان استان شکار هدیه داده‌اند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان این مساله را تکذیب می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سهراب ترکی (امام‌جمعه موقت الیگودرز) روز گذشته در نمازجمعه به مسائل زیست محیطی این استان پرداخت و عنوان کرد: مستند داریم که محیط‌زیست برای برخی مسئولان استان شکار به‌ عنوان هدیه می‌برد.

وی همچنین در این‌باره گفت: رسانه‌ها باید فریاد ما را به گوش مسئولان بالا برسانند و مسئولان شهرستان هم پیگیری نمایند.

این در حالی است که مهرداد فتحی بیرانوند (مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تکذیب هدیه بردن شکار توسط مسئولان محیط زیست، در این باره گفت: مستنداتی در این باره وجود ندارد و اگر امام جمعه محترم مستندی دارند به ما ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل محیط زیست اراده محکمی در مقابله با فساد و تخلف دارد، اظهار کرد: انتظار داشتیم؛ قبل از تریبون نمازجمعه اگر مستنداتی بود به مراجع قضایی و دستگاه‌های نظارتی داده می‌شد، در حالی که نیروهای محیط زیست استان لرستان از نیروهای ارزشی هستند.

فتحی بیرانوند توضیح داد: اگر مستنداتی در این باره وجود نداشته باشد، درخواست ما این است که این ادعا نسبت به محیط زیست اصلاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز