خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در شورای شهر؛

اگر مدرکی دارید که ثابت کند پول گرفته‌ام؛ استعفا می‌دهم/ شورای شهر تکالیفش را درست انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۷۹۱

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در واکنش به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر انعقاد قرارداد میان نمایشگاه بین‌المللی و پلیس راهور گفت: هیچ قراردادی با نمایشگاه بین‌المللی نداریم و هیچ پولی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و اگر مدرکی دارید که خلاف این را اثبات می‌کرد و نشان می‌داد که من پولی گرفته‌ام، این پست را‌‌ رها می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مهماندار در جلسه امروز شورای شهر با بیان اینکه مبنای کار ما قانون است و اگر قانون نباشد، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، اظهار کرد: اگر بخواهیم نمایشگاه، مال‌های تجاری و... را ببندیم، خود شما معترض می‌شوید که پلیس شهر را به هم ریخته است، لذا خواهش می‌کنم قبل از بروز اتفاق جلوی آن را بگیرید. زیرا اگر هر کس تکالیف خود را به درستی انجام دهد پلیس هم می‌تواند کار خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: مشکل من پول نیست و آنچه برای ما مهم است؛ حمایت‌های شورای شهر در محدوده اختیارات است و شما می‌توانید در موارد ضروری از مجلس مصوبه بگیرید.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه تهران نیازمند نظم است، گفت: امروز مشکل تا آنجا بزرگ شده که بیش از ۲ میلیون موتور سیکلت و بیش از ۵ میلیون خودرو در تهران حضور دارد که جمع کردن آنها امکان‌پذیر نیست.

وی در پاسخ به سخن یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر وجود قرارداد میان نمایشگاه بین المللی و پلیس راهور گفت: من به این موضوع رسیدگی می‌کنم اما از زمانی که به این جایگاه آمده‌ام هیچ قراردادی با نمایشگاه نداریم و هیچ پولی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و اگر مدرکی دارید که خلاف این را اثبات می‌کرد و نشان می‌داد که من پولی گرفته‌ام این پست را‌‌ رها می‌کنم.

مهماندار افزود: کمک‌های مالی که از شهرداری و شورای شهر دریافت می‌کنیم بر اساس قانون است و ما نمی‌خواهیم بدهکار سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها باشیم زیرا با بدهی نمی‌توان در شهری همچون تهران کار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز