خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

منابع مالی شهرداری به ضرر مردم هزینه نشود / به قالیباف تذکر می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۳۷

برای مدیریت شهری و جناب شهردار متاسفم که با پول مردم به ضرر آنها و علیه مذاکرات چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

عضو شورای شهر تهران درباره اقدام نهاد وابسته به شهرداری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنی بر توزیع پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری که زیر آن نوشته شده بود؛ «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» گفت: برای مدیریت شهری و جناب شهردار متاسفم که با پول مردم به ضرر آنها و بر علیه مذاکرات چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: به طور قطع توافق در چنین مرحله‌ای و با توجه به نقشه‌ راه مشخص شده توسط مقام معظم رهبری به نفع مردم ایران است و از انجام این کار متاسفم.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی نباید اجازه دهیم؛ برخوردهایی خلاف خواست مردم و رهبری و نیز برخلاف آنچه که دولت در پی آن است، صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: انجام چنین حرکاتی به طور قطع جلوی تعامل مثبت دولت و مردم را با شهرداری خواهد گرفت.

انصاری با بیان اینکه باید تلاش کنیم یک صدا، یک مطلب و یک شعار را از داخل کشور به گوش جهانیان برسانیم، افزود: حضور گسترده مردم تایید سیاست‌هایی است که دولت در راستای اوامر مقام معظم رهبری دنبال می‌کند، بنابراین هر حرکتی برخلاف این موضوع محکوم بوده و امیدوارم چنین رفتارهایی در آینده تکرار نشود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که منابع مالی شهرداری توسط مردم تامین می‌شود، چنین رفتارهایی از طرف نهادهای زیرمجموعهشهرداری می‌تواند؛ بر اعتماد مردم به مدیریت شهری تاثیر منفی بگذارد.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: قطعا در جلسات شورای شهر این موضوع مطرح شده و به شهردار در این خصوص تذکر خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز