خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

وضعیت اعتیاد در محیط کار و تولید نگران‌کننده است

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد در محیط کار و تولید می‌تواند؛ آثاری منفی بر تولید در آینده داشته باشد.

علی مویدی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بازدید خود از غرفه ایلنا، ضمن اظهار تاسف از وضعیت نگران‌کننده اعتیاد در حوزه کارگری گفت: ضروری است؛ دستگاه‌های متولی به حوزه صنعت و کارگری عنایت و توجه خاص داشته باشند.

وی با اشاره به شیوع‌شناسی اعتیاد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین اعتیاد را در حوزه صنعتی و کارگری داریم. در این راستا از خبرگزاری کار ایران انتظار داریم در امر پیشگیری از اعتیاد در حوزه کار و کارگری نهایت همکاری را با ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

مویدی ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز به عنوان اولویت خود نهایت همکاری را با رسانه‌هایی که در این حوزه تلاش کنند و نیز مراجع اقتصادی و کارگری فعال در حوزه مبارزه با اعتیاد در محیط کار خواهد داشت تا بتوانیم در آینده از این نگرانی و دغدغه بکاهیم.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص علل شیوع اعتیاد در محیط کار عنوان کرد: خستگی، انجام کار مضاعف و نیاز فرد به اینکه بتواند؛ فعال بماند او را به سمت اعتیاد به مواد مخدر و استفاده از مواد نیروزا سوق می‌دهد که این موضوع می تواند؛ در آینده آثاری منفی بر تولید ما داشته باشد.

کد خبر : ۴۲۷۵۷۷