خبرگزاری کار ایران

انقلاب اسلامی پرچمدار تمدن در بین تمام محرومان جهان

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۰۷۷

معاون سیاسی استاندار مازندران انقلاب اسلامی را پرچمدار تمدن در بین تمام محرومان جهان و سرمنشأ آزادی خواهی دنیا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان نور، علیرضا یونسی سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور که با حضور حجت الاسلام امیری امام جمعه نور، علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، هادی خنجری فرماندار شهرستان نور و مدیران دولتی در سالن اجتماعات ساختمان فرمانداری شهرستان نور برگزار شد، بیان نمود: تئوری پردازان علم انقلاب در جهان اعتقاد دارند، انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران تنها انقلاب منحرف نشده از آرمان های خویش بود.

وی افزود: تمامی انقلاب ها جز انقلاب اسلامی ما به سمت ناپایداری رفتند زیرا انقلاب اسلامی با فطرت انسانی سازگاری دارد.

یونسی گفت: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران از اندیشه تمامی سطوح فکری دفاع می کند و برای آن ها پاسخی خردمندانه و عقلانی در نظر دارد. یکی از وجوه تمایز این انقلاب، شکوه و افتخار همیشگی آن است که با گذشت چندین سال از عمر آن همواره حضور مردم در سالگرد انقلاب نمود تازگی دارد.

وی اظهار داشت: تنها کشوری که 37 قدرت دنیا برای از بین بردن آن تلاش کردند کشور ایران بود. تمام قدرت های دنیا دست به دست هم دادند و 8 سال جنگ ناجوانمردانه را بر ما تحمیل کردند.

معاون سیاسی استاندار مازندران عنوان کرد: برجام نوعی جنگ بود. رزمندگان ما در صحنه دیپلماسی دنیا علیه تمام فشارها و تحریم های فلج کننده جنگ کردند. دشمن از تمام ظرفیت های خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد اما رزمندگان عرصه دیپلماسی کشور در مقابل این هجمه مقاومت کردند.

وی افزود: تمامی مؤلفه های قانونی در پذیرش برجام گنجانده شد و تمامی نهادهای ملی آن ها تایید نمودند. دستاوردهای برجام در تمامی حوزه ها درخشان و چشمگیر بوده اما کاستی هایی نیز در داخل کشور وجود دارد.

علیرضا یونسی بیان کرد: تامین سلامت، کاهش تورم و رشد توسعه اقتصاد کشور از نمونه کارهای انجام شده از برجام است. با تلاش های بسیار در استان مازندران در تلاش هستیم تا در حوزه های اجتماعی، اشتغال، کارخانه ها و نوسازی ماشین آلات آن قدم های خوبی برداریم.

وی افزود: برای کاهش طلاق و اعتیاد در حوزه آسیب های اجتماعی کارهای خوبی در حال انجام است. در پایان مهرماه سال 95 به نسبت سال گذشته در استان مازندران 2درصد طلاق کاهش پیدا کرده است. تک فرزندی نیز از آفات آسیب های اجتماعی استان مازندران است. اگر به همین روال پیش رود در ده سال آتی شاهد جمعیت پیر خواهیم بود و استان مازندران در سال 1404 یکی از استان های پیر کشور می شود.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز