خبرگزاری کار ایران

پوفسور سید علیرضا اشرفی خبرداد:

مجله«ریاضی‌شیمی ایران» دانشگاه‌کاشان به عنوان مجله ISI معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۱۵۶

مجله علمی پژوهشی ریاضی شیمی ایرانIranian Journal of Mathematical Chemistry "دانشگاه کاشان" در فهرست مجلات ISI قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سردبیر این مجله گفت: تاکنون 15 شماره این مجله علمی تخصصی به صورت آنلاین و الکترونیکی و 10 شماره نیز به صورت کاغذی منتشر شده است.
پروفسور سید علیرضا اشرفی  تعداد مقالات علمی ارائه شده در این مجله، کیفیت مقالات، ارجاعات، انتشار به موقع، نمایه سازی در پایگاه های اطلاعات علمی، سایت و نرم افزار استاندارد را از جمله انتخاب این مجله به عنوان ISI  بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: آی اس آی یکی از خدمات نمایه سازی معتبر جهان برای نمایه سازی تمام منابع استناد شده می باشد و همچنین حاوی اطلاعات کتابشناختی کامل در خصوص مقالات منتشر شده در مجلات است و برای ارزیابی مجلات از سه نوع اطلاعات کمّی و کیفی استفاده می کند.

این مجله در سال جاری نیز از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان ژورنال دوم نشریات کشور در رشته شیمی انتخاب شد.

بهنام بازیگران مدیر مسئول و خانم مرضیه پوربابایی مدیر اجرایی این دو فصلنامه را بر عهده دارند.

این مجله مجوز علمی- پژوهشی را در تاریخ 89/11/30 در نامه به شماره 96529/11/89 از کمیسیون نشریات کشور اخذ نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز