خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر علوم؛

دومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی منطقه فرهنگی کاشان برگزارشد

با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری‌، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم، سرپرست فرمانداری، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، روسا واساتید دانشگاه‌ها٬ خیرین و مسئولان محلی دومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی منطقه فرهنگی کاشان در سالن آزادی این دانشگاه برگزار شد.

فهیمی‌تبار دبیر دومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی منطقه کاشان  در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در  کاشان٬ با بیان اینکه،  این بنیاد در منطقه فرهنگی کاشان با سه هدف پشتیبانی از کلیه صاحبان فکر، عملیاتی کردن ایده آنها، تشویق فعالان اصحاب فرهنگ و هنر و پشتیبانی مالی به نخبگان بی بضاعت دنبال می شود٬ گفت : در این همایش از ممتازان رتبه‌های یک تا صد کنکور سراسری  و ممتازان کلیه مراکز آموزشی بخش خصوصی و دولتی منطقه فرهنگی کاشان تشویق به عمل آمد.

وی  در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی براینکه در مدیریت کلان شهری چه مقدار از نخبگان  استفاده می‌شود٬ گفت : با توجه به اینکه  این موضوع درحوزه کاری بنیاد نخبگان قرار نمی‌گیرد بیشتر در عرصه علم  و هنر و فرهنگ تلاش می‌کنیم.

فهمیمی تبار با بیان اینکه بنیاد نخبگان منطقه فرهنگی کاشان روزی را به نام کاشان با همیاری  و همگرایی کلیه بخش‌های خصوصی  پیشنهاد  می‌کند تا همه ساله در این همایش‌ها چهره‌های ماندگار خودمان را به منظور پرکردن خلاءهای مدیریتی که در کاشان وجود دارد٬ تشویق  و معرفی کنیم.

شایان ذکر است پس از سخنرانی دکتر زراعت  رئیس دانشگاه  کاشان و مهندس علی  سعیدی بنیانگذار و و موسس بنیاد نخبگان سعیدی در مورد نخبه‌گرایی  و راههای جذب نخبگان کشورمان٬ در پایان این مراسم از نخبگان علمی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری  منطقه فرهنگی کاشان با اهدا هدایایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر : ۳۳۰۶۵۹