خبرگزاری کار ایران

در نامه مشترک نهادهای کارگری شهر‌ری مطرح شد:

همکاری مجلس و دولت برای بازپس‌گیری لایحه اصلا قانون کار

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۲۱۶

جمعی از کارگران شهر ری در نامه‌ای سرگشاده از نمایندگان مجلس و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستند تا از بررسی لایحه اصلاح قانون کار جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا  این نامه از سوی نهادهای صنفی شهری و به صورت همزمان خطاب به «سهیلا جلودار زاده» و «علیرضا محجوب»  از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشته شده است.

در قسمت ابتدایی این نامه آمده است: از آنجایی که حمایت از نیروی کار وظیفه ذاتی تشکل‌های کارگری است، حسب وظیفه صنفی و تشکیلاتی که برعهده داریم مخالفت خود را با تغییر و اصلاح یکسویه قانون کار در جهت زیان منافع کارگران اعلام می‌کنیم.

نویسندگان در دنباله این نامه با یادآوری اینکه قانون کار سال 68 یکی از مترقی‌ترین مقررات کار در دنیا محسوب می‌شود، از مخاطبان خود در دولت و مجلس خواسته‌اند تا در راستای حمایت از تولید داخلی پشتیبانی خود را از نیروی کار اعلام کنند تا از این طریق جامعه کارگری با احساس آسودگی به فعالیت مولد خود در محیط‌های صنعتی ادامه دهد.

نامه مذکور به صورت مشترک از سوی اعضای شوراهای اسلامی کار، نمایندگان کارگر، انجمن صنفی کارگری و کانون کارگران بازنشسته مستقر در شهر ری نوشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز