خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

رد صلاحیت‌ها نباید باعث حضور کمرنگ در انتخابات شود

عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: جامعه کارگری سراسر کشور باید با تمام توان خود در انتخابات خبرگان و انتخابات مجلس حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علیرضا محجوب، عضو فراکسیون کارگری مجلس، در جلسه نشست دبیران اجرایی سراسر کشور که در خانه کارگر برگزار شد، گفت: انتخابات سختی پیش‌رو داریم و باید با تکیه بر جملات امام و رهبری عمل کنیم و نباید هیچ زمانی حمایت از دولت را فراموش کنیم.

عضو فراکسیون کارگری مجلس افزود: جایی که صحبت از کاندیدای نمایندگان کارگران می‌شود باید هوشیار بود. کاندیدای مورد نظر باید حامی ضعفا خصوصا کارگران باشد.

وی تصریح کرد: نوشتن قانون برنامه در جهان امروز مرسوم است. کشور ما از این قاعده مستثنی نیست.

محجوب گفت: برای بررسی قانون‌های برنامه ششم توسعه زمان زیادی نیاز نیست اما به دلیل همزمانی با مسئله انتخابات ممکن است این امر به ابتدای سال آینده نیز کشیده شود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس افزود: تعداد قابل ملاحظه‌ای از کاندیداهای مجلس و اصلاح‌طلبان رد صلاحیت و یا عدم احراز شدند که باعث شد در هفته گذشته شوک به مجلس وارد شود.

محجوب با اشاره به تعداد زیاد رد صلاحیت شدگان کاندیداهای نمایندگی گفت: بیم آن می‌رود که با این تعداد ردصلاحیت‌شدگان تعداد نمایندگان کارگران در انتخابات قابل ملاحظه‌ نباشند.

وی تاکید کرد: جامعه کارگری باید برای پیشرفت در امور خود بیشتر کار کند و با خط و مشی و براساس توجه به آینده، سرخط‌هایی مشخص شود تا راه رفتن به سوی آینده معلوم شود یعنی نقشه راهی تهیه شود تا بتوان براساس آن عمل کرد و نهایتا به جایگاه مناسب رسید.

گردهمایی سراسری دبیران اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور صبح امروز (اول بهمن ماه)با حضور دبیرکل خانه کارگر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، دبیرکل حزب اسلامی کار و دبیران اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور در محل تشکیلات مرکزی خانه کارگر برگزار شد.

کد خبر : ۳۴۰۱۹۷