خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری:

جامعه حرکت زنان کارگر را برای حق‌طلبی پذیرفته است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۸۶۸

رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری گفت: زنان امروز به عنوان یک گروه اجتماعی پرجمعیت حضور موثری در عرصه‌های مختلف علم و دانش و فعالیت‌های اجتماعی دارند/ دبیرکل خانه کارگر: کارگران زن با مشارکت سیاسی فعال آینده خود روشن‌تر رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در جشنی که به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و با حضور زنان فعال جامعه کارگری برگزار شد٬ گفت: جایگاه امروز زنان در جامعه اسلامی جایگاهی والا و قابل توجه است چراکه زنان امروز به عنوان یک گروه اجتماعی پرجمعیت حضور موثری در عرصه‌های مختلف علم و دانش و فعالیت‌های اجتماعی دارند.

صادقی گفت: بعد از انقلاب هر چقدر که پیش می‌رویم در عرصه‌های مختلف شاهد تلاش پرسرعت‌ زنان برای به دست گرفتن کرسی‌های عرصه سازندگی در اجتماع هستیم اما اکنون باید زنان تلاش خود را افزایش داده و با سرعت بیشتری به فعالیت و حضور در جامعه نقش خود را پررنگ‌تر در عرصه‌های اجتماعی نشان دهد.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که جامعه حرکت زنان کارگر کشور برای سهم‌خواهی و حق‌طلبی را پذیرفته است و برهمین اساس تلاش دارد بستر حضور بیشتر زنان را در عرصه‌های اجتماعی فراهم آورد زیرا تعهد و تجربه کاری ‌زنان بسیار بالا است و در عرصه‌های اجتماعی اثرگذار هستند.

صادقی باتاکید براینکه میزان بهره‌وری زنان به مراتب بیشتر از مردان است٬ گفت: یکی از دلایل مهم این امر تعهد بالای زنان است که یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم زنان محسوب می‌شود که با این ویژگی عرصه‌های اجتماعی را یکی پس ازدیگری کسب کرده تا بتوانند جایگاه بیشتری را در رده‌های شغلی بخش‌های مختلف اجرایی و نظارتی کسب کنند.

همچنین در ادامه این برنامه «علیرضا محجوب» دبیر کل خانه کارگر ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) از جامعه کارگری و به ویژه کارگران زن خواست تا در صحنه‌های سیاسی کشور بیشتر فعال شده و با انتخاب هوشیارانه‌ آینده‌روشن‌تری را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز