خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد آقای گل لیگ برتر

همه گل‌های حساس طارمی برای پرسپولیس و تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۷۲۰

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گل‌های حساس زیادی برای این تیم و تیم ملی کشورمان به ثمر رسانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در طول 3 فصل حضورش در این تیم گل‌های زیادی به ثمر رسانده که در میان آنها گل‌هایی بوده‌اند که حساسیت‌ و اهمیت بیشتری داشته و گره‌گشای کار پرسپولیس بوده‌اند.

در این متن به بررسی عملکرد طارمی و گل‌های حساسش می‌پردازیم:

فصل 93-94

همه گل‌های حساس طارمی برای پرسپولیس و تیم ملی

طارمی در این فصل که شروع کارش در پرسپولیس محسوب می‌شد زیر نظر دایی و سپس درخشان در مجموع در 26 بازی برای تیمش به میدان رفت که حاصل آن به ثمر رساندن 7 گل برای سرخپوشان بود.

در این میان 2 گل طارمی 3 امتیازی بود و در مجموع 6 امتیاز برای سرخپوشان به همراه داشت. یکی از این گل‌ها در دیدار هفته سوم مقابل ذوب‌آهن بود که منجر به پیروزی 1-0 تیمش شد و دیگر گل مهم طارمی در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل پیکان به ثمر رسید که آن بازی را هم پرسپولیس یک بر صفر پیروز شد.

طارمی در فصل اول حضورش در پرسپولیس هواداران تیمش را به تولد مهاجمی جدید و با استعداد امیدوار کرد و در فصل‌های بعد نشان داد که این امیدواری بی دلیل نبوده است.

 

فصل 94-95

همه گل‌های حساس طارمی برای پرسپولیس و تیم ملی

در این فصل طارمی توانست جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس پیدا کند و بر خلاف فصل گذشته که در مقطعی به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین می‌شد در اکثر بازی‌ها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.

طارمی در این فصل 25 بازی برای پرسپولیس انجام داد و با 16 گل آقای گل لیگ برتر شد.

درخشش طارمی در فصل پانزدهم مقابل فولاد آغاز شد و این بازیکن توانست هر 2 گل تیمش را در پیروزی 2-0 به ثمر برساند و 3 امتیاز مهم و حساس برای تیمش به ارمغان آورد.

طارمی در برابر صبای قم، فولاد خوزستان(بازی برگشت) و استقلال اهواز هم گل‌های سه امتیازی زده و منجر به پیروزی یک بر صفر تیمش شده است.

در دیدار مقابل راه‌آهن هم این بازیکن هر دو گل تیمش را در پیروزی 2-0 به ثمر رساند و همچنین در بازی با سیاه‌جامگان هم در دقایق 81 و 90 دو گل حساس به ثمر رساند تا بازی 2-1 باخته برای سرخپوشان به پیروزی 3-2 برسد.

ولی حساس‌ترین و مهم‌ترین گل‌های طارمی را می‌توان در آن فصل مربوط به دربی معروف 4- 2 دانست که طارمی 2 گل تیمش را به ثمر رساند و البته در آن بازی اگر یک پنالتی از دست نمی‌داد می‌توانست هتریک کند.

فصل 95-96

همه گل‌های حساس طارمی برای پرسپولیس و تیم ملی

طارمی بدون شک یکی از ارکان اصلی قهرمانی سرخپوشان در فصل شانزدهم بوده است. او با 18 گل توانست مجدداً آقای گل لیگ برتر شده و نسبت به فصل گذشته 2 گل بیشتر به ثمر رسانده باشد.

طارمی مقابل صنعت نفت آبادان، سایپا، گسترش فولاد و استقلال خوزستان تک گل تیمش را به ثمر رسانده و 3 امتیاز برای تیمش کسب کرده است.

همچنین با دو گلی که در دقایق 60 و 74 برابر سپاها ن به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی 3-1 تیمش شد.

در دیدار با ذوب‌آهن هم اگرچه پرسپولیس قهرمان شده بود ولی دو گل طارمی در دقایق 53 و 85 شکست 3-1 پرسپولیس را به تساوی 3-3 کشاند و اجازه بالا رفتن آمار شکست‌های پرسپولیس را نداد.

 

رقابت‌های آسیایی

همه گل‌های حساس طارمی برای پرسپولیس و تیم ملی

طارمی در فصل 2015 لیگ قهرمانان آسیا یک گل حساس برای پرسپولیس مقابل النصر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که موجب پیروزی 1-0 تیمش شد. شادی پس از گل طارمی در آن دیدار حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد و تا مدت‌ها در موردش صحبت می‌شد. آن گل تنها گلی بود که طارمی در آن دوره لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

سرخپوشان در سال 2016 در رقابت‌های آسیایی حضور نداشتد و در دوره جاری هم در 5 بازی‌ای که تاکنون پرسپولیس انجام داده طارمی 2 گل حساس به الوحده زده است که زمینه ساز پیروزی 3-2 تیمش شده است.

 

بازی‌های ملی

همه گل‌های حساس طارمی برای پرسپولیس و تیم ملی

طارمی در 18 بازی ملی خود 9 گل به ثمر رسانده که در دوره مقدماتی جام جهانی 2018 گل‌هایش به چین و قطر برای ایران 3 امتیازی بوده و از این نظر نقش حیاتی در موفقیت تیم کی‌روش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز