خبرگزاری کار ایران

صانعی: امیدوارم در جام جهانی به حسرت 24 ساله پایان دهیم

صانعی خاطرنشان کرد‌: 24 سال است که نتوانسته‌ایم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم و امیدوارم در این جام جهانی این طلسم شکسته شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی صانعی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: اولین اردوی ویژه خود را برای حضور در جام جهانی آغاز کرده‌ایم. البته با توجه به اینکه پیش از شروع لیگ برتر است نمی‌توانیم به بازیکنان فشار زیادی بیاوریم. در هر صورت برای هماهنگی بازیکنان این اردو برگزار می‌شود و معتقدیم که اگر بازی‌های لیگ زودتر آغاز می‌شد می‌توانست به تیم ملی کمک بیشتری کند.

وی در مورد مشکلات تیم ملی خاطرنشان کرد: این موضوع به سال‌ها پیش برمی‌گردد. از سال 2000 که من بازیکن بودم این مشکلات وجود داشت و در این مدت داستان همین بوده است. برای برطرف شدن مسائل یک عزم جدی باید وجود داشته باشد که این موضوع هم به مقامات بالاتر از فدراسیون مربوط می‌شود. به نظرم باید بودجه ای جداگانه برای فوتسال در نظر بگیرند تا این رشته بتواند مستقل عمل کند.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال در مورد هم‌گروهی‌های ایران در جام جهانی یادآور شد: به هر حال اسپانیا شناخته شده است و ما تمامی نفرات آنها و سبک بازی این تیم را می شناسیم. مراکش هم جزء تیم‌های خوب آفریقایی است اما در مورد آذربایجان شناخت چندانی وجود ندارد.

صانعی خاطرنشان کرد‌: 24 سال است که نتوانسته‌ایم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم و امیدوارم در این جام جهانی این طلسم شکسته شود.

وی در مورد امکانات سالن و موانعی که در کنار زمین به وجود آمده، خاطرنشان کرد: این مسائل زیاد در عملکرد بازیکنان تأثیری ندارد چرا که در بیرون از زمین تمرین است و مشکلی برای بازیکنان ایجاد نمی‌کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد احتمال انحلال برخی باشگاه‌های قدیمی چون منصوری خاطرنشان کرد: به هر حال مالک این باشگاه هم انتظار کمک و حمایت دارد چرا که این باشگاه به صورت شخصی اداره می‌شود. خواسته مردم قرچک این است که این تیم ریشه‌دار و قدیمی بتواند با قدرت در لیگ حاضر شود.

 

کد خبر : ۳۸۸۵۵۲