خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم خاکسپاری؛

هادی نوروزی در خانه ابدی آرام گرفت / وداع‌ آخر با 24 محجوب

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۹۱۵

مراسم تدفین کاپیتان فقید پرسپولیس برگزار شد تا هادی در خانه ابدی‌اش به آرامش برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تدفین کاپیتان فقید پرسپولیس در میان حزن و اندوه جمعیتی انبوه که خود را کپورچال رسانده بودند برگزار شد تا هادی نوروزی در خانه ابدی آرام بگیرد.

در ادامه حاشیه‌هایی از انتقال تا تدفین پیکر کاپیتان فقید پرسپولیس به بابل را می‌خوانید:

- مردم از 5 کیلومتری آمل به استقبال جنازه رفتند.

- ازدحام جمعیت فوق‌العاده وحشتناک بود، ترافیک بیداد می‌کرد.

- نیروی‌انتظامی ورودی بابل را کاملا بسته بود و فقط مردم رفت و آمد می‌کردند و مردم با در دست داشتن عکس هادی نوروزی منتظر جنازه وی بودند. مردم از بالای آپارتمان‌ها و ساختمان‌های بلند و پنجره‌ها نظاره‌گر تشییع پیکر وی هستند.

- ازدحام جمعیت به حدی بود که تا 2 کیلومتر از جاده را گرفته بود.

- یکسری از مردم پیشاپیش رفته بودند و کل جایگاه استادیوم شهید وطنی بابل راپر کرده بودند.

- وقتی کاروان حامل جنازه به درب استادیوم رسیده بود استادیوم کاملا پر شده بود و مسئولین استادیوم هم از ورود مردم جلوگیری می‌کردند و درب ها را بسته بودند.

- مردم از بالای فنس‌ها، بالای درب و دیوار و ساختمان ها وارد استادیوم شدند.

- به طوری که کل زمین چمن را پر کرده بودند اعم ازجایگاه تماشاچیان، زمین چمن و حتی بالای تیرهای پرژکتورها هم ایستاده بودند.

- مردم به سمت بازیکنان‌پرسپولیس که روی نیمکت نشسته بودند روی آوردند و بازیکنان پرسپولیس مجبور شدند به رختکن بروند.

- گروه موزیک نیروی انتظامی به اجرای برنامه پرداخت.

- ازدحام جمعیت به حدی بود که نیروی انتظامی خواستار این شد که جنازه به استادیوم نیاید و به روستای محل تولد هادی نوروزی انتقال داده شد.

- پسر هادی نوروزی روی دوش میثم بائو دور تا دور ورزشگاه چرخید.

- ازدحام زیاد  جمعیت باعث شکسته‌شدن موانع و فنس‌های ورزشگاه شد و حاضرین با صدای بلندگوی ورزشگاه دقایقی محوطه برگزاری مراسم را آماده کردند ولی پس از ورود پیکر هادی نوروزی به ورزشگاه زادگاه خود، بار دیگر مردم به سوی او به راه افتادند و به همین دلیل امکان برگزاری مراسم تحت هیچ شرایطی مهیا نشد.

- به دلیل شلوغی مسیرهای منتهی به کپورچال شرکت‌کننده‌ها و اغلب اهالی فوتبال که خود را به زادگاه هادی نوروزی رسانده‌اند پیاده به سمت کپورچال در حرکت هستند تا خود را به مراسم تدفین برسانند.

- کاروان پرسپولیس که برای حضور در ورزشگاه آماده شده بود، به دلیل شلوغی بیش از حد ورزشگاه، چاره‌ای جز ترک آنجا و حضور در محل تدفین و خاکسپاری نداشت.

- گزارشگران تلویزیونی و از جمله برنامه 90 هم حضور داشتند اما برای تهیه گزارش مشکل داشتند.

- کاروان پرسپولیس امکان خروج از اتوبوس را نیافت و پس از دقایقی به یک کارخانه کابینت‌سازی هدایت شد تا شرایط برای حضور آنها مهیا شود.

- خانواده هادی نوروزی بالاخره با عبور از بین جمعیت خود را به کپورچال رساندند تا شرایط را برای مراسم تدفین کاپیتان پرسپولیس فراهم کنند.

 - اطراف منزل پدری هادی نوروزی ازدحام عجیبی شده و کار برای برگزاری مراسم خاکسپاری بسیار سخت به نظر می‌رسد.

-  تخمین زده شده حدود 40 هزار نفر در مراسم تدفین کاپیتان پرسپولیس حضور داشته باشند و این در حالی است که کپورچال بابل روستایی کوچک است که تاکنون جمعیتی به این عظمت را به خود ندیده است.

- کاروان بازیکنان پرسپولیس هنوز به کپورچال نرسیده‌اند و ترافیک و ازدحام به حدی است که ساعت‌ها باعث معطلی کاروان اعزامی سرخ‌پوشان شده است.

علی اکبر طاهری،  مصطفی قنبرپور و تعدادی از مسوولان و مدیران باشگاه با هر مشکلی که بود خودشان را به پیکر هادی نوروزی رسانده و با او وداع کردند.

- پیش از مراسم خاکسپاری هادی نوروزی، هواداران با سر دادن شعارهایی که او دوست داشت، وی را بدرقه کردند خانه ابدی کردند.

- فریادهای «هادی با تعصب» همراه با اشک و اندوه، در این مراسم طنین‌انداز شد.

- علی دایی در کنار پیکر کاپیتان فقید پرسپولیس حضور یافت و با او وداع کرد.

- محسن بنگر و میثم بائو پشت میکروفن رفتند و از مردم برای حضور در مراسم تشکر کردند.

- همسر هادی نوروزی هم خطاب به حاضران در آرامگاه کپورچال گفت: هادی نمرده است. کاپیتان‌پرسپولیس زنده است. با رفتن هادی قلب من تکه‌تکه شد. خدا را شکر شما همشهری‌های خوب هادی نامش را گرامی خواهید داشت. دست همه شما را می‌بوسم. همسر هادی بلافاصله بعد از گفتن این جملات از حال رفت.

ادامه داد...

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز