خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۴۹

نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا افتتاح شد.

در شور و نشاط مجتمع ابن‌سینا و دغدغه تماشای تئاتر برای مخاطبان حاضر در راهروی مجتمع، نمایشگاه عکس و پوستر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ در اولین روز جشنواره، ساعت ۱۰:۳۰ پیام دهکردی دبیر جشنواره، افتتاح نمایشگاه را به مریم معترف، داور بخش خیابانی این جشنواره، سپرد و گفت: با توجه به اینکه بخش مسابقه عکس و پوستر بار اول است که به بخش‌های دیگر این جشنواره اضافه شده، امیدواریم مثمر ثمر واقع شود و در دوره‌های بعد نیز جزء بخشهای آن باقی بماند.

ربان نمایشگاه توسط معترف بریده شد و تعدادی از هنرمندان و مسئولان از نمایشگاه دیدن کردند.

تعداد آثار به نمایش درآمده در بخش عکس ۱۵ قطعه و در بخش پوستر ۲۳ اثر است. این آثار از بین آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده و قرار است نفرات برتر آن در اختتامیه جشنواره اعلام شود.

این آثار در محل نمایشگاه‌های مجتمع ابن‌سینا در بلوار مفتح تا ۲۱ مهرماه صبح تا عصر پذیرای عموم است. تماشای آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه را از دست ندهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز