خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر خبرداد:

مشارکت بیش از 92 درصد مردم ِ بهشهر در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۷۹

فرماندار شهرستان بهشهراز مشارکت بیش از 92 درصد مردم ِ بهشهر در انتخابات خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از مشارکت 92.13 درصدی مردم  ِ بهشهر در انتخابات خبر داد و گفت:108 هزار رای به صندوق های ثابت و سیِار این شهرستان ریخته شد که از این تعداد 104 هزار  آرای صحیح بود و  آرای بهشهری ها به ترتیب به حسن روحانی با 56 هزار و 81 رای، سید ابراهیم رئیسی 46 هزار و 662 رای، میرسلیم  1 هزار و 157 رای و هاشمی طبا با 552 رای  است.
وی ادامه داد: 52.6 درصد مردم ِ بهشهر به روحانی، 43.28 درصد به رییسی و 1.73 درصد به میرسلیم  و 0.51 درصد به هاشمی طبا رای دادند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان بهشهر گفت: امسال برای نخستین بار انتخابات الکترونیکی شورای شهر در بهشهر برگزار شد اگرچه رای گیری در اوایل ساعات  در برخی از حوزه ها  با تاخیر شروع شد اما روند برگزاری انتخابات بسیار رضایتبخش و موفق بود و انتخابات شورای شهر بهشهر نیز تا پایان ساعات رای گیری به صورت الکترونیکی  برگزار شد.
سید خالق سجادی اضافه کرد: در همه شعبات اخذ رای ، صندوق و تعرفه فراهم بود تا در صورت نقص  دستگاه الکترونیکی، انتخابات به صورت دستی  انجام شود.
وی با بیان اینکه قبل، بعد انتخابات و در روز رای گیری حادثه ای نداشتیم، ادامه داد: مردم با شور و شعور در انتخابات  شرکت کردند و بعد از پیروزی به صورت خودجوش و مردمی به شادی پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز