خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کارگر مازندران:

قدرت چانه زنی کارگران و بازنشستگان با حضور در پای صندوق رای بدست می آید

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۷۲۴

تجربه نشان داده هرچه کارگران و بازنشستگان پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، قدرت چانه زنی و مطالبات خواهد بود، در نتیجه با حضور گسترده کارگران و بازنشستگان می‌توانند از این امتیازها استفاده کنند.

نصراله دریابیگی گفت: ستاد انتخاباتی خانه کارگر مازندران  وظیفه خطیری در شرایط کنونی بهعده دارد .

رئیس ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کارگر مازندران در ششمین نشست اعضای این ستاد در محل خانه کارگر ساری با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان علیرغم همه کم لطفی ها و مشکلات شدید معیشیتی و اقتصادی و درمانی و همچنین کم لطفی مسئولین ذیربط در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد افزود:مسیر انقلاب همواره از آرای مستعضفین و پابرهنگان مشخص شده است و کارگران و بازنشستگان همواره پای ثابت انقلاب بوده اند.

 وی در مورد هم زمانی انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: انتخابات شوراها با رقابت‌های محلی و گستردگی برای انتخابات ریاست جمهوری، پوشش خوبی است، چرا که کارگران برای انتخابات شوراها می‌آیند و درانتخابات ریاست جمهوری هم رای می‌دهند.

دریابیگی افزود:تجربه نشان داده هرچه کارگران و بازنشستگان پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، قدرت  چانه زنی  و مطالبات خواهد بود، در نتیجه با حضور گسترده کارگران و بازنشستگان می‌توانند از این امتیازها استفاده کنند.

وی تاکید کرد:اعضای شورای شهر نباید افرادی باشند که وقتی پای کار می‌آیند اهل معامله باشند و تجربه نشان از آن دارد افرادی که هویت داشته باشند، اهل معامله نیستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز