خبرگزاری کار ایران

۹۰ باز هم دردسرساز می شود؛

حمله دوباره جادوگر به شهریار در سالگرد تولدش / دوست و رفیق برای علی دایی ارزشی ندارد!

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۷۴

علی دایی آدمی است که فقط به خاطر منافعش با دیگران دوست می شود و رابطه دارد. این را من نمی گویم، خیلی ها که دور و برش بودند می توانند بگویند. من کلا دوست ندارم با چنین افرادی ارتباط داشته باشم.

شماره ۸ اسطوره ایپرسپولیس و تیم ملی بار دیگر علی دایی را به باد انتقاد گرفت ولی این بار نه فوتبالی بلکه از جنبه شخصی و رفاقتی!

به گزارش ایلنا، علی کریمی که ۱۷ آبان ماه سالگرد تولدش بود به همین منظور گفت و گویی تفصیلی را با برنامه ۹۰ انجام داده که در این برتامه نیز علی دایی را بار دیگر مورد انتقاد خود قرار داد تا صحبت های جادوگر بار دیگر زخم کهنه را باز کند.

بخشی از صحبت های هافبک سابق پرسپولیس و مربی کنونی تیم ملی را در زیر بخوانید:

- معمولا خیلی نمی خندم چون که وقتی زیاد بخندی می گویند طرف… و اگر هم که نخندی می گویند بد اخلاق!

- اکثرا آدم کم حرفی هستم، ولی وقتی بخواهم صحبت می کنم یکباره جبران می کنم.

- برای تولد دیگر کسی به ما کادو نمی دهد؛ به جاش شام یا ناهار هم می گیرند. کلی هم هزینه روی دست ما می گذارند. همیشه دعا می کنم سالگرد تولد یکسال در میان باشد.

- در دوران مدرسه نخبه بودم، ولی در درس نخواندن نخبه بودم! دوران کودکی وردآورد کرج زندگی می کردیم. در نوجوانان سایپا بازی می کردم که با پدر و مادرم به مارلیک کرج رفتیم. هنوز پدر و مادرم آنجا زندگی می کنند.

- درباره خداحافظی های پیاپی باید بگویم یک بار خداحافظی ام را رسما اعلام نکرده بودم. اصلا چه ایرادی دارد. من دوست دارم امروز خداحافظی کنم و فردا سلام کنم.

- از بچگی شکمو بودم. البته بین فوتبالیست ها اسمم بد در رفته بود. منصورخان خیلی روی آن حساس بود. همیشه یک سانس زودتر می رفتم و جدا از بچه ها غذا می خوردم و بعد با بچه ها می رفتم و یک بار دیگر غذا می خوردم. یک روز پیش از بازی با چین تصور نمی کردم بازی کنم و مثل همیشه یک پرس بیشتر خوردم و بعد از ظهر که خواب بعد از غذا را انجام می دادم برادر ابراهیمی صدایم کرد. وقتی او کسی را صدا می کرد یعنی جزو بازیکنان فیکس است. اول زدم توو سر خودم و بعدش رفتم بازی کردم که خدارا شکر بد نبودم.

- از بچگی دوست داشتم دروازه بان باشم ولی دیدم فرشید دروازه بان است و من چیزی کاسب نیستیم که رفتم جلو بازی کردم. یک بار هم امیر عابدینی به من گفت کارگر ساختمانی می گرفتم جای تو بهتر بود!

- بعضی چیزها در بچگی برایم عقده شده بود. الان که وضعیتم بهتر شده سعی می کنم آنها را تهیه کنم. خیلی ماشین دوست نداشتم و لباس و کفش را بیشتر دوست داشتم، چون در آن زمان سالی یک بار کفش می خریدیم که برای مهمانی بود ولی من سعی می کردم کفش میخ دار بگیرم تا بتوانم بازی کنم. حتی در بچگی اتفاق افتاده بود که کیک و نوشابه خوردم و سر تمرین رفتم. مثل علی پروین نبودیم که در بچگی کله و پاچه و ابگوشت بخوریم.

- علی آقا پروین همیشه به ما توصیه می کرد کله پاچه بخوریم. خودشان هم خیلی پاچه دوست داشتند و می گفتند پاچه بخورید برای مچ پای شما خوب است. من هم پاچه دوست دارم، اما برای تهیه کله پاچه معمولا مشکل دارم و آن را خوب پاک نمی کنند.

- علی دایی آدمی است که فقط به خاطر منافعش با دیگران دوست می شود و رابطه دارد. دوست و رفیق برای او ارزشی ندارد. این را من نمی گویم، خیلی ها که دور و برش بودند می توانند بگویند. من کلا دوست ندارم با چنین افرادی ارتباط داشته باشم.

- با استقلال قرارداد داخلی هم امضا کردم، اما برگشتم. البته فدراسیون به دلیل فسخ قرارداد داخلی جریمه ام کرد. دست به جریمه شان خوب است. جریمه های فدراسیون نقدی است ولی تشویق ها در حد تقدیرنامه!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز