خبرگزاری کار ایران

تیزر جشنواره «چهل چراغ» با صدای وحید جلیلوند رونمایی شد

تیزر و پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با هدف اطلاع رسانی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، تیزر جشنواره چهلچراغ براساس ایده، طراحی و کارگردانی مهدی مقدم به تصویب کارگروه هنری این جشنواره رسید و گفتار متن این تیزر توسط وحید جلیلوند، کارگردان، بازیگر و گوینده مطرح کشورمان به انجام رسیده است و همچنین طراحی پوستر این جشنواره توسط کار گروهی ۵ نفره، متشکل از گرافیست‌های مطرح کشور مهدی لک، عطا محمدی، سید ایمان ارضی، محسن جسور و حسین رضایی انجام شد.

این اقلام تبلیغی با هدف اطلاع‌رسانی در جهت معرفی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» که با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راه پیمایی مردمی اربعین در کربلای معلی، معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین (ع) در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیرهٔ زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در اریبهشت ماه برگزار خواهد شد، طراحی و ساخته شده است.

طراحی لوگو تایپ و پوستر جشنواره در این کار گروه ۵ نفره از مرحله ایده تا اجرا حدود دو ماه به طول انجامیده و در این پوستر از نمادهایی چون چراغ، تسبیح، مهر و نگاتیو دوربین در پس زمینه‌ای طلایی و خاکی رنگ استفاده شده است.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود تا ۲۵ اسفند‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www. chehelcheragh. ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ و همزمان با اعیاد شعبانیه در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۵۰۹۹۰