خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی‌ونهمین جشن انقلاب/

هاشمی: کارآمدی نظام ، مشروعیت آن را تثبیت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۵۰

رییس شورای شهر تهران گفت:‌آنچه مشروعیت نظام را تثبیت می‌کند، کارآمدی نظام است و مردم ایران استحقاق آزادی و آبادی را دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم. شعار اصلی مردم در انقلاب اسلامی استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و هنوز هم این شعار به خوبی از سوی مردم مطرح است و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به استقلال و عدم دخالت خارجی در امور کشور بسیار حساس هستند، اظهار داشت: مردم ایران آزادی خود را با انتخابات‌هایی که تقریبا هر ساله برگزار می‌شود و مسئولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌شوند، حفظ کردند و نمی‌گذارند دست بیگانگان به کشور برسد.

فرزند مرحوم آیت الله هاشمی درباره نظر ایشان درباره انقلاب و کارآمدی انقلاب تصریح کرد: هدف آیت الله هاشمی عدم صدمه به جمهوری اسلامی و ایذان بود و مشروعیت نظام را با کارامدی نظام یکی می‌دانستند.

هاشمی ادامه داد: آنچه مشروعیت نظام را تثبیت می‌کند، کارآمدی نظام است و مردم ایران استحقاق آزادی و آبادی را دارند.

وی با بیان اینکه امروز همراه با مسئولان و پرسنل شهرداری و شورای شهر در راه‌پیمایی امروز شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی است که ریشه در انساندوستی و فرهنگ ایرانی و اسلامی ملت ما دارد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم ما شهدا داده و خون دلهای بسیاری برای برپایی و حفظ جمهوری اسلامی خورده‌اند، ابراز داشت: مردم ایران به ۲۲ بهمن حساسیت ویژه‌ای دارند و بدون توجه به اختلافات سیاسی در راهپیمایی شرکت می‌کنند که پیامش به دنیا حفظ استقلال سیاسی است و به کسی اجازه دخالت خارجی را نمی‌دهند.

هاشمی با اشاره به انتخابات‌های سالهای گذشته بیان کرد: امیدواریم کارآمدی نظام افزایش یابد و مردم حس کنند که مسئولان می‌توانند مشکلاتشان را حل کنند. امیدواریم مسئولان صحبت‌های مردم را شنیده و درجهت حل آنها حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز