خبرگزاری کار ایران

عضوکمیسیون برنامه، بودجه خبر داد؛

تشکیل گروه بررسی حقوق‌های نجومی در مجلس دهم

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،با بیان اینکه مجلس با متخلفان و تساهل کنندگان درموضوع پرداخت حقوق های نجومی برخورد می کند،گفت: فیش های حقوقی نجومی احساسات مردم را جریحه دار کرده و درسال اجرای اقتصاد مقاومتی سبب تشدید ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه شده است.

به گزارش ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه مجلس در برابر هیچ تخلفی سکوت نمی‌کند، گفت: فیش‌های حقوقی نجومی و دریافتی‌های بالا احساسات مردم را جریحه دار کرده و در سال اجرای اقتصادمقاومتی سبب تشدید ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه دولت به طور قاطع باید به موضوع بررسی حقوق‌های نجومی وارد شود، افزود: مجلس در بررسی‌های خود چند موضوع را دنبال می‌کند، نخست اینکه این پرداخت‌ها چه زمانی ایجاد شده و اگر مربوط به دولت گذشته است، چرا با تاخیر دنبال شده و اگر مربوط به دولت یازدهم است، دلایل شکل گیری آن چیست.

دریافت حقوق ۲۵۰ کارگر توسط یک شخص وحشتناک است

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه گروهی که به دستور دکتر لاریجانی تشکیل شده ابعاد مختلف حقوق‌های نجومی را بررسی می‌کند، ادامه داد: با مشخص شدن ابعاد مختلف موضوع مجلس با متخلفان و تساهل کنندگان که میدان را برای این افراد باز گذاشته‌اند، برخورد می‌کند.

وی اظهارکرد: دریافت حقوق ۲۵۰ کارگر توسط یک شخص متاثرکننده و وحشتناک است، درسال اقتصاد مقاومتی باید هزینه‌های غیر ضرور حذف شود و این اطمینان برای مردم حاصل شود که مجلس در برخورد با متخلفان سکوت و تساهل نمی‌کند.

عده‌ای با دسترنج دیگران جیب خود را پر می‌کنند

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه گزارش برخورد با متخلفان و بازگشت اموال به خزانه به مردم داده می‌شود، افزود: مجلس با بررسی‌های خود هرگونه خلا قانونی که راه را برای متخلفان باز گذاشته پر می‌کند، تا کمبود قانون دستاویزی برای متخلفان قرار نگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق‌های نجومی هیچ ضرورتی نداشته و سبب بدبینی به نظام می‌شود، تصریح کرد: باید دید توانایی‌های این افراد چیست که این حقوق‌های بالا به آن‌ها پرداخت می‌شود؟ بسیاری از کارگران و بازنشستگان نسبت به این میزان دریافت‌ها گلایه دارند و اظهار می‌کنند عده‌ای با دسترنج دیگران جیب خود را پر می‌کنند.

کد خبر : ۳۸۱۹۶۳