خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا بررسی شد؛

گزینه‌های مورد حمایت اصلاح‌طلبان لرستان در دور دوم انتخابات مجلس

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان لرستان گفت: لیست مورد حمایت اصلاح طلبان لرستان هنوز قطعی نشده است و به دنبال حمایت صد در صدی از کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان هستیم.

 در استان لرستان حوزه انتخابیه شهرستان‌های خرم آباد و دوره چگنی، حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد، حوزه انتخابیه شهرستان‌های دورود و ازنا، سه حوزه‌ای هستند که انتخابات مجلس دهم به دور دوم کشیده شده است.

محمد رضایی در گفت‌و‌گو با ایلنا در خرم آباد، در رابطه با معرفی نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلب استان لرستان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان های خرم آباد و دوره چگنی محمد بیرانوندی کاندیدای اصلی و مورد حمایت قطعی شورای اصلاح طلبان شهرستان و استان است که در مرحله اول نیز مورد حمایت بوده است.

وی اظهار داشت: در مورد کاندیدای احتمالی دوم مورد حمایت اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه شهرستانهای  خرم آباد و دوره چگنی به رغم اینکه اختلاف نظرهایی وجود دارد و ما به دنبال یک حمایت صد در صدی و قطعی همه اصلاح طلبان از گزینه های مورد حمایت  هستیم و بنا داریم حمایتی صد در صدی انجام شود در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم گزینه قطعی و نهایی را رسانه ای کنیم.

رضایی با بیان اینکه هنوز نتیجه نهایی در خصوص گزینه دوم مورد حمایت اصلاح طلبان شهرستان خرم آباد اعلام نشده است، تصریح کرد: شورای اصلاح طلبان شهرستان خرم آباد و شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان لرستان هر کدام به طور جداگانه جلساتی برگزار خواهد کرد و در مجموع جمع آرای اخذ شده خروجی و گزینه نهایی مورد حمایت اصلاح طلبان خواهد بود.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان لرستان در خصوص حمایت اعلام شده اصلاح طلبان از بین کاندیداهای احتمالی شهرستان خرم آباد و دوره چگنی افزود: چون اختلاف آرا وجود دارد که امری طبیعی است اما در مجموع آرای شورای اصلاح طلبان و شورای هماهنگی احزاب آقای مرتضی محمودوند انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: خانم اعظم محمدی نیا در شورای هماهنگی احزاب رای بیشتری آورده اند و آقای مرتضی محمودوند در شورای اصلاح طلبان و کنشگران سیاسی اصلاح طلب شهرستان خرم آباد رای بیشتری دارند. در مجموع هر کدام از این کاندیداها بخواهند مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گیرد بنا داریم حمایت صد در صدی داشته باشیم.   

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان همچنین در خصوص لیست نهایی مورد حمایت اصلاح‌طلبان استان لرستان در حوزه انتخابیه شهرستانهای دورود و ازنا افزود: اعضای شورای اصلاح طلبان شهرستانهای دورود و ازنا به نتیجه نهایی رسیده اند و حسین گودرزی  کاندیدای مورد حمایت شورای اصلاح طلبان است.

وی با بیان اینکه دو کاندیدای احتمالی مورد حمایت در شهرستان بروجرد اعلام شده است، افزود: آقای هادی مقدسی و خانم فاطمه مقصودی دو کاندیدای احتمالی مورد حمایت اصلاح طلبان شهرستان بروجرد هستند  ولی در کل لیست کاندیداهای مورد حمایت این شهرستان هنوز قطعی و نهایی نشده است.

‎رضایی اظهار داشت: در جلسات متعددی که در این شهرستان برگزار کرده‌ایم و در نهایت در جلسه آخر به این نتیجه رسیده ایم از دو کاندیدای احتمالی که ظرفیت حمایت شدن را دارند مورد حمایت اصلاح طلبان این شهرستان قرار گیرند.

‎رضایی تاکید کرد: انتخاب کاندیداهای مورد حمایت در این شهرستان مشروط بر این است که شروط اصلاح طلبان شهرستان بروجرد را بپذیرند و به توافق برسند .

‎وی با بیان اینکه هر چند که دوستان تمایل دارند هر چه سریعتر لیست نهایی مورد حمایت اصلاح طلبان این شهرستان اعلام شود، اظهار داشت: تصمیم جلسه شورای اصلاح طلبان شهرستان بروجرد پس از رای گیری اعضا مشخص شده است و مشروط براینکه نشست هایی که به صورت جداگانه برگزار خواهد شد به توافق برسند.

کد خبر : ۳۵۹۴۵۷