خبرگزاری کار ایران

غریبانی به ایلنا خبر داد:

موافقت خاتمی با تشکیل شورای‌ عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از موافقت رییس دولت اصلاحات با تشکیل شورای‌عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ روز گذشته مصوبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مبنی بر تشکیل شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان به سیدمحمد خاتمی تحویل شد که رییس دولت اصلاحات جواب این نامه را در حضور جمعی از جوانان اصلاح طلب به علی‌محمد غریبانی رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان تحویل داد که در پی آن ماموریت داده شد در اسرع وقت این شورا تشکیل شود.

بر اساس آنچه رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به ایلنا گفته است٬ این شورا به‌منظور یکپارچه ساختن و انسجام کل اصلاح طلبان با ترکیب ۲۱ نفر دبیران شورای هماهنگی، ۱۱ نفر از کمیته راهبردی از شورای مشورتی و چند نفر دیگر از سایر تشکل‌های غیر عضو هستند که آقای خاتمی در مورد این ترکیب و کلیت شورا٬ این طرح اقدامی را به موقع خواند و اعتقاد داشتند که تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان می‌تواند در کشور سرنوشت‌ساز باشد. البته مرقومه‌ای را به این شرح نوشته بودند: «با تشکیل این شورای عالی موافقم و مبارک است و بسیار مفید و سازگار خواهد بود. اجرای آن هماهنگی و انسجام بیشتری بین اصلاح‌طلبان به وجود خواهد آورد و تدبیر بهتری را در امور خواهد داشت.

غریبانی در مورد موافقت خاتمی و نگارش این مرقومه به ایلنا گفت: پس از تحویل نامه آقای خاتمی با ما٬ ایشان به طور شفاهی از ما خواستند به سرعت شورای‌عالی را تشکیل دهیم تا کار خود را آغاز کنیم که امیدواریم این مصوبه و دستور آقای خاتمی بتواند منشا خیر و همدلی بین اصلاح‌طلبان باشد تا بتوانیم یکپارچه‌تر از پیش با درک این مسئولیت سنگین به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنیم.

رئیس دوره شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد زمان تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان گفت: این شورا در اولین روز جلسه اصلاح‌طلبان یعنی یکشنبه آینده ۱۱ مهر برگزار می‌شود که برای مقدمات آن به ۲۱ دبیر شورای هماهنگی، اعضای محترم کمیته راهبردی و سایر اعضا دعوتنامه ارسال شده است که براین اساس استان‌ها همچنان طبق دستورالعمل‌ها عمل می‌کنند و تا بخش‌نامه جدیدی صادر نشود همچنان به روال عادی به وظایف عمل خواهند کرد.

کد خبر : ۳۰۷۹۲۱