خبرگزاری کار ایران

نشست سراسری جبهه «یکتا» برگزار شد

کد خبر : ۲۸۴۰۴۹

اولین نشست سراسری جبهه «یکتا» با حضور دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین نشست سراسری جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی عصر امروز دوشنبه با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی، حجت‌الاسلام تقوی و اعضای هیأت موسس این جبهه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

 از حاضران این مراسم می‌توان به حضور لطف‌الله فروزنده معاون رییس جمهور سابق، مصطفی نجار وزیر کشور دولت دهم، حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت سابق، زاهدی نماینده مردم کرمان، کامران دانشجو وزیر علوم دولت دهم، محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، زریبافان معاون احمدی‌نژاد،  عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران،محمد علی رامین و ناظمی اردستانی اشاره کرد.

حاجی بابایی از اعضای هیات موسس جبهه «یکتا» طی سخنانی در این نشست اعلام کرد که یک سال و نیم است جلسات این جبهه برگزار می‌شود اما در آستانه ماه رمضان تصمیم گرفتیم فعالیت خود را به صورت آشکار ادامه دهیم.

از نکات حاشیه‌ای این اجلاس می‌توان به پخش کلیپی از دیدار اعضای شورای مرکزی حزب یکتا با آیت الله مصباح یزدی ، آیت الله یزدی، آیت الله نوری همدانی و آیت الله موحدی کرمانی اشاره کرد.

در این مراسم چند بار تاکید شد که اعضای جبهه یکتا جزء مقام معظم رهبری هیچ الگوی دیگری ندارند.

مهرداد بذرپاش نیز در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد علت حضورش در این جلسه گفت:‌ همه می‌دانند که بنده در هیچ یک از احزاب و گروه‌های سیاسی فعال حضور ندارم اما شرکت در این نشست می‌تواند حکایت از این داشته باشد که این جمع مورد حمایت بنده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز