خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا:

دلایل اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۵۸

خانم راستگو پس از رای‌گیری سعی کرد رای منفی به آقای محسن هاشمی را به فرد دیگری نسبت بدهد و سوگند دروغ یاد کرد اما هنگامی که دید نمی‌تواند مسئله را کتمان کند آن حرف‌ها را زد.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه وقتی که کسی در لیستی قرار می‌گیرد٬ باید به تعهدات این لیست نیز پایبند باشد٬ به تشریح دلایل اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار پرداخت.

محمدتقی علی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب، برخی از مسئولان ارکان و بخش‌های حزب اسلامی کار با رای اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: آقایان دکتر زمانی به عنوان مسئول کمیته آموزش، محمدرضا سرمدی به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین‌الملل، رحیمی به عنوان مسئول کمیته اجتماعی و بنده به عنوان مسئول دفتر سیاسی انتخاب شدیم.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه در جلسه شورای مرکزی حزب در خصوص مسائل کشور و اخبار روزمره گفت‌وگوهایی صورت گرفت، اظهار داشت: مسئله انتخابات، پیشنهاد برگزاری دولت برای برگزاری رفراندم و همایش اصلاح‌طلبان صحبت شد.

علی‌حسینی افزود: قرار شد برخی از اعضای شورای مرکزی کشور و برخی مسئولان حزب در شهرستان٬ در این همایش حضور فعالانه‌ای داشته باشند.

مسئول دفتر سیاسی حزب اسلامی کار درباره پیشنهاد رئیس جمهور برای برگزاری رفراندم٬ تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی حزب٬ موافق پیشنهاد رئیس دولت بودند تا در برخی از مواردی که نیازمند رای اکثریت مردم است٬ رای مردم از طریق راهکارهای قانون اساسی اخذ شود.

وی در خصوص اظهارات اخیر الهه راستگو٬ خاطرنشان کرد: دوستان در جلسه شورای مرکزی حزب ابراز تاسف کردند چراکه حزب٬ بردباری و صبر بسیاری نسبت به رفتار ایشان داشت تا از باز شدن این موضوع اجتناب شود ولی وی سعی دارد با موجه جلوه نشان دادن رفتارش، مظلوم‌نمایی کند٬ شاید جای پایی برای انتخابات بعدی باز کند اما با توجه به نحوه رفتار و بی‌صداقتی‌شان فکر نمی‌کنم مورد تائید گروه‌های دیگر باشند.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه خانم راستگو هنگام رای‌گیری برای شورای شهر به تعهداتش عمل نکرد، یادآور شد: ایشان پس از رای‌گیری سعی کرد رای منفی به آقای محسن هاشمی را به فرد دیگری نسبت بدهد و سوگند دروغ نیز گفت اما هنگامی که دید نمی‌تواند مسئله را کتمان کند آن حرف‌ها را زد.

علی‌حسینی با یادآوری اینکه الهه راستگو با حمایت و رایزنی حزب اسلامی کار در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان جای گرفت، ابراز داشت: طبیعی است وقتی که ایشان در لیستی قرار می‌گیرد٬ باید به تعهدات این لیست نیز پایبند باشد. وی در دوره‌های قبلی نیز به شکل انفرادی در انتخابات حضور می‌یافت ولی موفق نمی‌شدند.

دبیر دفتر سیاسی حزب اسلامی کار اضافه کرد: اخراج خانم راستگو به دلیل رای متفاوت ایشان و عدم‌ پایبندی به تعهداتشان نبود بلکه دلیل سوگند دروغ و رفتار خلاف صداقتی که داشتند، صورت گرفت. ما در این‌باره در حزب جلسه شورای داوری تشکیل دادیم که متشکل از دبیرکل یا نماینده وی، دو نفر از اعضای منتخب شورای مرکزی و دو نفر اعضای منتخب کنگره و چند نفر از اعضای شورای شهر نیز به عنوان شاهد در این کمیته داوری بودند که خانم راستگو نیامد و تصمیم به اخراج وی به دلیل بی‌صداقتی و رفتار خلاف اخلاق‌شان گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز