خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز:

همه پیمانکاران، موظف به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی از طریق سامانه اینترنتی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۶۶

به استناد ماده ۸۷ قانون کار جمهوری اسلامی ایران تمام پیمانکاران حقیقی و حقوقی که قصد فعالیت در زمینه عمرانی، خدماتی، پشتیبانی و فنی را دارند باید پیش از عقد قرارداد پیمانکاری با دستگاههای اجرایی، شرکتهای دولتی، غیردولتی و اشخاص حقیقی، نسبت به اخذ گواهی تایید صلاحیت ایمنی اقدام کند.

کلیه پیمانکاران موظف به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی از طریق سامانه اینترنتی هستند.

اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز به منظور آگاهی پیمانکاران استان از نحوه اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی طی اطلاعبه‌ای اعلام نمود:((به اطلاع می‌رساند به استناد مواد ۱۳،۸۵ و ۹۱ قانون کارجمهوری اسلامی ایران و در اجرای تبصره بند ۳ دستورالعمل اجرایی آئین نامه ایمنی امور پیمانکاری، به جهت ایجاد بانک اطلاعاتی و به منظور اجرای وحدت رویه در تشکیل پرونده‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت پیمانکاران و همچنین به جهت تسریع امور و رعایت اصل مشتری مداری، کلیه پیمانکاران استان البرز موظف هستند جهت اخذ گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی به سامانه اخذ گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاران سراسر کشور به آدرس اینترنتی www. svcc. ir مراجعه نمایند، بدیهی است اخذ گواهینامه مذکور فقط از طریق سایت اینترنتی مذکور امکان پذیر می‌باشد و مستندات و مدارک جهت اخذ گواهینامه به هیچ عنوان بصورت دستی پذیرفته نخواهد شد.

همچنین لازم بذکر است سامانه اینترنتی مذکور با همکاری اداره کل بازرسی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، کانون سراسری انجمن صنفی مسئولین حفاظت فنی، ایمنی و بهداشت کار سراسر کشور راه اندازی و در مهرماه سال جاری رونمایی شد.

گفتنی است به استناد ماده ۸۷ قانون کار جمهوری اسلامی ایران تمام پیمانکاران حقیقی و حقوقی که قصد فعالیت در زمینه عمرانی، خدماتی، پشتیبانی و فنی را دارند باید پیش از عقد قرارداد پیمانکاری با دستگاههای اجرایی، شرکتهای دولتی، غیردولتی و اشخاص حقیقی، نسبت به اخذ گواهی تایید صلاحیت ایمنی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز