خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر مطرح کرد:

تبریز 2018 به بهشت گردشگری کشورهای اسلامی تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۵۶۷

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری‌کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی، این رویداد مهم را کلید تبدیل ایران به بهشت گردشگری کشورهای اسلامی دانست.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر امروز در حاشیه امضا تفاهم‌نامه سه جانبه استانداری، شهرداری و میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برای آماده سازی زیرساخت های لازم جهت میزبانی از میهمانان کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی افزود: در یک سال گذشته فعالیت‌های تشکیل دبیرخانه و ایجاد ستاد ملی دبیرخانه در تهران و تبریز آغاز شده است.

به گفته وی مجموعه برنامه‌های پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه جامع، معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز برای سال 2018 میلادی را دنبال می‌کند.

وی افزود: در این توافق نامه کلیات چگونگی مرمت، بازسازی و معرفی ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری تبریز و آذریجان شرقی و شناساندن هویت تاریخی این استان به صورت جامع لحاظ شده است.

وی تاکید کرد: قبل از انعقاد این تفاهم نامه، توافق در دل‌ها و قلب‌های ما نقش بسته و هم دل هستیم تا قدم اساسی برای توسعه فرهنگی کشور و تبریز برداریم.

وی تبریز را یکی از شهرهای زیبا، بزرگ، اقتصادی و فرهنگی ایران معرفی کرد و افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم این شهر زیبا را به کشورهای جهان بشناسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز