خبرگزاری کار ایران

لزوم توجه به یادگاران دفاع مقدس؛

جانباز هندیجانی کنار خیابان بنزین می‌فروشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۷۱۰

جانباز هندیجانی که برای امرار معاش خانواده‌اش ناچار به فروش بنزین در کنار خیابان است، از مسئولان خواهان اشتغال فرزندان تحصیل‌کرده‌اش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جانباز دفاع مقدس این‌گونه به معرفی خود پرداخت: نامم «سیف‌الله شنبدی» است، با ۱۵ درصد جانبازی که در عملیات‌های والفجر ۸ در منطقه فاو و عملیات خور عبدالله بر اثر بمب شیمیایی و موج انفجار از ناحیه سر، چشم، اعصاب و گوش، مجروح و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدم. دارای پنج فرزند، سه دختر و دو پسر هستم که دو دخترم با مدارک لیسانس و دو فرزند پسرم هم بیکارند که با فروش بنزین در کنار خیابان، برای کمک به من جانبازِ هشت سال دفاع مقدس کار می‌کنند.

شنبدی ادامه داد: ۵۳ سال سن دارم، حتی بیمه‌ درمانی جهت معالجه‌ام را خودم تأمین می‌کنم. نامه‌های زیادی به مدیران و مسئولان کشوری و استانی نوشته‌ام و مسئولان قول اشتغال و کار را به بنده در سال‌های گذشته را دادند ولی متأسفانه به قول خود عمل نکردند.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر در بسیج فعالیت دارم و تحت امر رهبرم جهت دفاع از نظام و جمهوری اسلامی و آب‌وخاک مملکتم آماده هستم، بنده ۳۵ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتم و افتخار من این است که به درجه‌ جانبازی نائل شدم.

 شنبدی با اشاره به مشکلات و بیکاری خود، گفت: با سن ۵۳ سالگی چگونه جهت اشتغال به من کار می‌دهند؟ بنده از صبح در این هوای گرم، تا ظهر با موتورسیکلت جهت تأمین زندگی‌ام با فروش بنزین در کنار خیابان روزگار خود و همسرم و فرزندانم را می گذرانم تا محتاج کسی نباشم و دستم را طرف کسی دراز نکنم. لذا از مسئولان و مدیران کشور و استان خوزستان می‌خواهم با توجه به اینکه سنی از من گذشته و دیگر توانایی کار در ادارات یا سازمان‌ها را ندارم، حداقل برای فرزندانم که با مدرک لیسانس در منزل بیکار هستند کاری انجام دهند.

جانباز هندیجانی کنار خیابان بنزین می‌فروشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز