خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح ضرب و شتم خشن دانش‌آموز شهرستان شوش

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۱۸۲

مسئول دفتر بازرسی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شوش گفت: متأسفانه کلیپ پخش‌شده در فضای مجازی که مربوط به تنبیه خشن یک دانش‌آموز توسط معلم است، صحت دارد.

عباس دیناروند در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا افزود: بنا به گفته این معلم، دانش‌آموز مذکور مرتکب بی‌انضباطی شده بود که معلم کنترل خود را برای لحظه‌ای از دست داده و اقدام به تنبیه وی می‌کند.

دیناروند ادامه داد: اقدامات انضباطی با معلم خاطی از جمله توبیخ با درج در پرونده و همچنین ارائه‌ پرونده به هیات تخلفات استان در دست اقدام است.

مسئول دفتر بازرسی آموزش‌وپرورش شوش ادامه داد: معلم مذکور، از نیروهای سابق اداره پست بوده که توسط وزارت آموزش‌وپرورش با انتقال وی به دلیل داشتن مدرک لیسانس ادبیات موافقت شده و از چندماه پیش بنابه دستور وزارت متبوع، در این شغل شریف مشغول به کار شده است.

دیناروند با انتقاد از این شیوه‌ وزارت آموزش‌وپرورش گفت: چطور امکان دارد فردی بدون گذراندن دوره‌های تربیت‌ معلم و آموزش ضمن خدمت، به‌ عنوان معلم در کلاس درس حاضر شود؟

وی در خصوص واکنش خانواده دانش‌آموز تنبیه شده گفت: خوشبختانه توسط مدیر مدرسه و جمعی از همکاران، از دانش‌آموز و خانواده وی دلجویی به عمل آمد و آنان نیز اعلام کردند که هرچند از تنبیه فرزندشان ناراحت هستند، ولی به احترام و حرمت جایگاه معلم، هیچ‌گونه شکایتی از این معلم خاطی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز