خبرگزاری کار ایران

با حضور پروفسور شاهیده‌پور صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه علمی دانشگاه کاشان با دانشگاه ایلینویز آمریکا

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۹۵۹

تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه کاشان و دانشگاه ایلینویز آمریکا با حضور پروفسور محمد شاهیده پور عضو هیات علمی دانشکده برق دانشگاه ایلینویز به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، رئیس دانشگاه کاشان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را تبادلات علمی و همکاری‌های دانشگاهی  و انجام فعالیت های تحقیقاتی مشترک بین این دو دانشگاه بیان کرد و گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، زمینه برگزاری کرسی های آموزشی کوتاه و بلند مدت  و تبادل استاد و دانشجو بین این دو دانشگاه فراهم می شود.

عباس زراعت از اعطای کرسی علمی استادی به دکتر محمد شاهیدپور خبر داد و افزود: یکی از برنامه های دانشگاه با راه اندازی این کرسی علمی ، ایجاد مرکز تحقیقات و توسعه فناوری شبکه هوشمند با همکاری پژوهشگاه نیرو در این دانشگاه است که اجرای آن را دکتر شاهیده پور استاد دانشگاه ایلینویز برعهده دارد.
 
وی با اشاره به اینکه این دومین کرسی علمی بین المللی با حمایت خیرین دراین دانشگاه است افزود: در هفته گذشته نخستین کرسی علمی با حمایت مهندس علی سعیدی در این دانشگاه با پشتیبانی رصدخانه ملی راه اندازی و دومین کرسی نیز با حمایت مالی خانم نوربخشیان دراین دانشگاه راه اندازی شد.
 
زراعت با بیان اینکه در دانشگاه کاشان برای نخستین بار در ایران کرسی های علمی بین المللی تحت حمایت خیرین به صورت وقف خاص راه اندازی می شود ، اظهار امیدواری کرد: تا این کرسی های علمی با همکاری متخصصان و پژوهشگران ایرانیان داخل و خارج از کشور، زمینه بین المللی کردن دانشگاه و توسعه علمی را فراهم سازد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز