خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان

بازنشستگی دوران جبران کمبودها و کاستی‌‌های زندگی است

رئیس دانشگاه کاشان گفت: بازنشستگی دوران جبران کمبود‌ها و کاستی‌های زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، دکتر عباس زراعت در جمع کارکنان بازنشسته دانشگاه کاشان، دوران بازنشستگی را فرصتی مناسب برای انسان‌ها دانست و اظهار داشت: بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است به جامعه خدمات مفیدی ارائه دهند.

 وی مدیریت در امور را به افراد بازنشسته تاکید کرد و افزود: دوران بازنشستگی به عنوان دوران تداوم رشد و تکامل فرد است و شما افراد می‌توانید دوران میان سالی و بازنشستگی خود را با یک برنامه ریزی دقیق و منظم به زیبا‌ترین بخش زندگیتان تبدیل کنید.

 دکتر زراعت با اشاره به اینکه بازنشستگی آغاز فصل جدیدی از زندگیست تاکید کرد: روابط اجتماعیتان را حفظ کنید و به نیازهای عاطفیتان توجه نمائید و راههای جدیدی برای رسیدن به سوی کمال پیدا کنید.

 رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه برخی افراد دوران بازنشستگی را دوران افسردگی، اضطراب و نگرانی و از دست دادن اعتماد به نفس می‌دانند افزود: این موارد عوارض عدم مدیریت دوران بازنشستگی است که باید با مدیریت درست سعی کنید اوقات بیشتری را در خدمت خانواده باشید، نشاط و شادابی در دوران بازنشستگی، امید بیشتر به کار و تلاش و آینده را درجوانان ایجاد می‌کند.

معاون اداری مالی دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به نگاه مثبت دانشگاه به تعامل با بازنشتگان خاطر نشان کرد بررسی‌های لازم برای ارتباط بیشتر و موثر‌تر با همکاران بازنشسته صورت می‌گیرید.

 در این مراسم که به همت اداره رفاه کارکنان دانشگاه کاشان تشکیل گردید از یکصد نفر از بازنشستگان دانشگاه کاشان تجلیل شد.

 ذکر نقطه نظرات و دیدگاه‌ها، خاطره گویی و شعر خوانی بازنشستگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر : ۳۱۲۵۶۸