خبرگزاری کار ایران

مهدی کوشکی برای هنرجویان مشهد کارگاه برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۱

کارگاه‌های پیوسته‌ی گروه نمایش "پستو" در مشهد قرار است هر دو ماه یک‌بار با هدف ارتقای سطح تئاتر مستقل در مشهد و با دعوت از کارگردانان شناخته شده‌ی ایران برگزار شود.

ایلنا: مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان تئاتر پنجشنبه (24مرداد) برای برگزاری کارگاه یک روزه در مشهد میهمان گروه تئاتر جوان "پستو" و "شمایل" می‌شود.
به گزارش ایلنا، این کارگاه تئاتر که به دعوت گروه جوان " پستو" و "شمایل" مشهد برگزار می‌شود، در قالب ورکشاپی یک روزه با حضور مهدی کوشکی، کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر، پنجشنبه (24 مرداد) برای علاقه‌مندان به تئاتر در مشهد برگزار می‌شود. گروه تئاتر شمایل از سال ۸۲ همزمان با تاسیس آموزشگاه شمایل در مشهد تاسیس و مشغول به تولید نمایش، نمایش‌نامه، طراحی و برگزاری جشنواره‌های نمایشی است.

گروه تئاتر پستو نیز که از 5 سال پیش فعالیت خود را در زمینه ی تئاتر اغاز کرده، گروهی جوان و متشکل از دانشجویانی اغلب غیرتئاتری است که پس از فعالیتهای تجربی در تئاتر، تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه و در زمینه‌ی تئاتر ادامه داده‌اند و طبق گفته‌ی حسام محمدی سرپرست این گروه، از 6 ماه گذشته با گروه تئاتر "شمایل" ادغام شده‌اند. این اولین جلسه از سلسله کارگاه‌های پیوسته‌ی این گروه جوان در مشهد محسوب می‌شود که قرار است به صورت دو ماهانه با هدف ارتقای سطح تئاتر مستقل در مشهد با دعوت از کارگردانان شناخته شده‌ی ایران برگزار شود.

هم زمان با برگزاری این کارگاه، نمایش‌نامه‌ی "دکلره" نوشته‌ی مهدی کوشکی‌، توسط این گروه در مشهد نمایش‌نامه خوانی خواهد شد. نمایش‌نامه‌ی "دکلره" اثری اجتماعی در ژانر مستند است که شهریور ماه سال گذشته با کارگردانی مهدی کوشکی در در تالار انتظامی خانه هنرمندان به اجرا رفته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز