خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر رشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۷

در برنامه پیش بینی شده پروژه های مسکن مهر گیلان، تعداد 53 هزار و 688 واحد مسکن مهر جزو تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر است، كه تعداد واحدهای عقد قرار داده شده مسکن مهر گیلان تاکنون 52 هزار و 404 واحد اس

ایلنا- رشت:علی یكزاد وزیر راه و شهرسازی به همرا ه استاندار گیلان، معاونین وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان از سایت مسكن مهر این شهر بازدید كردند.

به گزارش ایلنا از رشت،در برنامه پیش بینی شده پروژه های مسکن مهر گیلان، تعداد 53 هزار و 688 واحد مسکن مهر جزو تعهد اداره کل راه و شهرسازی  استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر است، كه تعداد واحدهای عقد قرار داده شده مسکن مهر گیلان تاکنون 52 هزار و 404 واحد است.

از سویی دیگر پروانه ساخت 52 هزار و 392 واحد صادر شده است که از این تعداد 14941 واحد در قالب اجاره 99 ساله، 1150 واحد اجاره 5 ساله، 12585 واحد پروژه های سه جانبه و 23716 واحد خود مالکین  هست.

همچنین  اسکلت 41 هزار و 854 واحد مسکن مهر گیلان تاکنون انجام شده  و سقف 39 هزار و 539 واحد مسکن مهر استان به اتمام رسیده است.

انشعاب آب و فاضلاب و برق 12 هزار و 376 واحد مسکن مهر گیلان تاکنون به اتمام رسیده،ضمن اینكه نازک کاری 15 هزار و 797 واحد مسکن مهر گیلان انجام شده است.

تعداد واحدهای واقع در سایت مسکن مهر رشت بالغ بر 17000 واحد در قالب پروژه های 99 ساله و سه جانبه بوده و کلیه امکانات آموزش عالی – فضا ی سبز – امکانات ورزشی،درمانی،جهانگردی و توریستی، امکانات تجاری، اداری، درمانی، پارک و فضای سبز، پمپ بنزین  تعمیرگاه – و فضای فرهنگی در آن پیش بینی شده است.

درهر یك از این بازدید ها پیمانكاران و مشاوران این طرح ها از نحوه چگونگی پیشرفت كار پروژه ها توضیحات لازم را به وزیر راه و شهرسازی و همراهان وی ارائه كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز