خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح ماجرای تیراندازی در خوابگاه دانشگاه شریف/حضور پلیس امنیت در دانشگاه و شناسایی فرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۳۵

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ماجرای تیراندازی دو شب گذشته در یکی از خوابگاه های این دانشگاه را تشریح کرد.

علی اکبر مومنی ملک شاه؛ دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره تیراندازی چند شب گذشته به خوابگاه این دانشگاه گفت: دو شب گذشته فردی ناشناس به یکی از خوابگاههای پسرانه دانشگاه تیراندازی کرد و دانشجویان سراسیمه به بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو تیراندازی دیگر در دانشگاه صورت گرفته است، افزود: بعد از برگزاری انتخابات مجلس هم این اقدام صورت گرفته بود، داستان از این قرار است که یک پیرمرد که دارای مشکلات روحی و روانی است و یک تفنگ بادی 5.5 دارد، اقدام به این کار کرده است.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با بیان این مطلب که در حادثه تیراندازی اخیر این پیرمرد دستگیر شده بود والبته  با رضایت دانشگاه آزاد شده بود، تصریح کرد: دو شب گذشته نیز با حضور پلیس امنیت در دانشگاه، پلیس متوجه شد که این اقدام بار دیگر توسط این پیرمرد صورت گرفته است.

مومنی ادامه داد: به احتمال زیاد این مرد تاکنون دستگیر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز