خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد:

وقوع انفجار در شهرک آپادانا به دلیل نشت گاز شهری

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۲۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی در شهرک آپادانا به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وقوع انفجار در شهرک آپادانا گفت: ساعت 9:06 دقیقه صبح امروز وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در فاز 2 بلوک 46 شهرک آپادانا به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی با بیان این مطلب افزود: با اعزام ماموران به محل مشخص شد که به یکباره در طبقات 4،6، 7 یک ساختمان 8 طبقه 15 واحدی، و در هر طبقه یک واحد 130متری به صورت همزمان انفجار رخ داده است.

ملکی با اشاره به اینکه شدت انفجار به قدری بود که که تمام دیواره‌های داخلی ساختمان تخریب و شیشه‌های ساختمان به کف خیابان ریخته شده بودند، اظهار کرد: صدای انفجار نیز به قدری مهیب بود که در صدها کیلومتر آنطرف‌تر نیز شنیده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اظهار خرسندی از عدم وقوع آتش‌سوزی در این حادثه خاطرنشان کرد: در این واقعه 2زن جوان و مسن و یک مرد جوان مصدوم شدند که توسط ماموران آتش‌نشانی به عوامل اورژانس سپرده شدند. چند نفر از ساکنان سایر واحدها نیز به علت شدت صدای انفجار دچار شوک‌زدگی و ترس شده بودند که به فضای باز برده شدند.

وی علت این انفجار را نشت گاز شهری عنوان کرد و افزود: علت اینکه عامل اصلی این انفجار چه بوده هنوز مشخص نیست و ماموران شرکت گاز نیز در حال بررسی موضوع هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز