خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر خبر داد؛

بسته شدن کتابفروشی و راه اندازی قلیان‌خانه در اطراف مراکز علمی

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۰۸۴

نایب رئیس شورای شهر تهران از بسته شدن کتابفروشی و راه اندازی قلیان‌خانه در اطراف مراکز علمی خیابان های انقلاب و ولیعصر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در جلسه امروز شورای شهر تهران با یادآوری اینکه در سال ۸۳ به واسطه مشکلات ترافیکی، شهردار وقت مقابل نمایشگاه سئول را مسدود کرد، گفت: تنها با وساطت نیروی انتظامی و شورای شهر بود که مجدداً نمایشگاه کتاب در این محل برگزار شد. اما قرار شد در آنجا تنها یک نمایشگاه برگزار شود تا زمانی که نمایشگاه اصلی ساخته شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد برپایی همزمان سه نمایشگاه در محل برپایی نمایشگاه‌ بین المللی به موازات نمایشگاه کتاب هستیم که این موضوع باعث ایجاد ترافیک می‌شود ادامه داد: باید برای محل فعلی نمایشگاه‌ها فکری شود تا مشکل ترافیکی نداشته باشیم.

طلایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی انجام شده در حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب که دانشگاه‌های مختلف حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این حد فاصل حداقل ۱۰ قلیان‌خانه راه افتاده است و باید دید به چه علت در محیط علمی با این سرعت کتابفروشی‌ها بسته شده و چنین مراکزی راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: نباید نیروی انتظامی و شهرداری اجازه دهد در اطراف مراکز علمی چنین مراکزی باز شود.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به بازدید هفته گذشته خود از محله حکیمیه عنوان کرد: در اقداماتی که انجام می‌دهیم نوعی غفلت نسبت به افکار عمومی وجود دارد که باعث شده مردم فکر کنند مدیریت شهری در مقابل آن‌ها ایستاده است.

طلایی ادامه داد: مشکل ما آن است که در اقدامات خود برای جانمایی پروژه‌ها کار کار‌شناسی انجام نمی‌دهیم که نتیجه آن بلند شدن صدای اعتراض شهروندان و در نتیجه نیمه‌کاره‌‌ رها شدن اقداماتی است که برای آن‌ها هزینه‌های بالا صرف شده است.

 فروش مواد مخدر تحت عنوان میوه فروشی

طلایی در ادامه به بازدید خود از برخی محلات تهرانپارس شرقی یاد کرد و گفت: ساعت ۱۱ شب به این خیابان‌ها رفتم و مشاهده کردم که در طول این خیابان‌ها وانت‌بارهای میوه‌فروشی مستقر شده‌اند و در طول خیابان بساط‌گستر‌ها اموال مسروقه را می‌فروشند.

وی افزود: در حالی چنین اوضاعی در خیابان احسان حاکم بود که مردم قصد تردد از این خیابان را داشتند اما در این خصوص برایشان مشکل ایجاد می‌شد.

طلایی خاطرنشان کرد: مشخص است که در آن ساعت شب تحت عنوان فروش میوه مواد مخدر فروخته می‌شد. سوال اینجاست که چرا شهرداری باید متهم شود که ماموران سد معبر وی با موادفروشان زد و بند می‌کنند.

نایب رئیس شورا با بیان اینکه مردم این مسائل را می‌بینند و اعتراض می‌کنند ادامه داد: تشکیلاتی که به نام شهربان و مامور سد معبر ایجاد کرده‌ایم هیچ کارکردی برای انجام این ماموریت‌ها ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز