خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد:

تغییر شهرداران ۷ منطقه تهران در راه است

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۸۲۰

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از در پیش بودن تغییر شهرداران ۷ منطقه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا دبیر در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار است؛ هفت تن از شهرداران مناطق جابجا شوند و طوفانی در راه است، گفت: ما در عزل و نصب‌های شهرداران مناطق هیچ دخالتی نداریم، اما شهردار باید توضیح دهد که اگر این افراد بد بوده‌اند، چرا آن‌ها را منصوب کرده و اگر خوب بودند به چه علت می‌خواهد، آنان را عزل می‌کند.

وی تاکید کرد: ما باید بدانیم؛ جابجایی در شهرداری که از اختیارات شهردار است، چگونه انجام می‌شود.

چمران در پاسخ به دبیر اظهار کرد: نمایندگان مجلس و شورا نیز جابجا می‌شوند، چنانکه در مجلس شورای اسلامی کل ۳۱ نفر جابجا شدند.

دبیر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: قالیباف باید توضیح دهد که به چه علت شهرداران خیلی زود تودیع می‌شوند.

وی همچنین به مشکلات منطقه ۱۹ تهران اشاره کرد و گفت: باید برای افراد مصلحی که در کوره پس‌خانه‌های این منطقه حضور دارند، چاره‌اندیشی کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با تاکید بر اینکه برای مناطق ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه گذاشتیم گفت: البته شهردار از برنامه عدول کرده است و ساختمان‌هایی را به نام بهاران ساخته که تاییدیه شورا را ندارند و تخلف است.

دبیر با تصریح براینکه در بحث بیمارستان هسته‌ای نیز شهرداری حق ندارد آجر روی آجر بگذارد مگر با مجوز شورا افزود: دوستان در بیمارستان هسته‌ای نباید بدون مصوبه شورا کاری انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه منطقه ۱۹ در سه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته بطوری که با بیش از ۳ برابر افزایش رو به رو بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز