خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستادمبارزه با مواد مخدر خبر داد:

کشف ۵۳۶ تن مواد مخدر طی ۱۰ ماه گذشته/شیشه کیلویی ۴۰ میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۶۴۶

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کل کشفیات موادمخدر در ۱۰ ماه گذشته ۵۳۶ تن بوده که از این میزان، تریاک۴۱۲، هرویین کراک و کریستال ۱۵ تن، ‌ مورفین ۶. ۷ تن، ‌ حشیش ۸۰ تن‌ و شیشه ۱. ۵ تن کشف شده است.

به گزارش ایلنا، پرویز افشار سخنگوی ستادمبارزه با مواد مخدر در نشست خبری صبح امروز در واکنش به فرافکنی رسانه‌های بیگانه در مورد اعدام قاچاقچیان گفت: ما تاکنون هیچگونه اعدام به جز افرادی که در زمینه موادمخدر دست به جرایم خشن زده‌اند نداشته‌ایم.

وی افزود در مورد معتادان متجاهر تهران گفت: شهرداری قول ساخت ۴۴ مرکز نگهداری معتادان را داده است که تاکنون ۸ مورد آن عملی شده است؛ همچنین ۸ هزار معتاد متجاهر نیز در تهران جمع‌آوری شده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره کشفیات مواد مخدر گفت: کل کشفیات موادمخدر در ۱۰ ماه گذشته ۵۳۶ تن بوده که از این میزان تریاک۴۱۲، هرویین کراک و کریستال ۱۵ تن، ‌ مورفین ۶. ۷ تن، ‌ حشیش ۸۰ تن‌، شیشه ۱. ۵ تن کشف شده است.

وی افزود: همچنین طی عملیات‌های مختلف ۲ نفر شهید داشته‌ایم و همچنین ۶۸ قاچاقچی نیز به هلاکت رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین ۲۹۸۲۳۰ نفر نیز در زمینه جرایم مربوط به موادمخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

افشار گفت: در حال حاضر قیمت شیشه گرمی ۶۸ هزار تومان و کیلویی ۴۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز